Η δημοτική κίνηση «Μαζί για τον Βόλο» αναδεικνύει με ερώτησή της προς τη Δημοτική Αρχή το θέμα της αλλαγής των σωληνώσεων στην Καραμπατζάκη, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των έργων που εκτελούνται. Γίνεται αναφορά σε στοιχεία, βάσει των οποίων η αλλαγή του αγωγού χαρακτηρίζεται δαπανηρή, ενώ το νέο υλικό είναι μικρότερης αντοχής και κατώτερης ποιότητας από το προηγούμενο, όπως υποστηρίζουν τα μέλη της παράταξης.
Η ερώτηση έχει ως εξής:
Πριν από περίπου είκοσι πέντε χρόνια ολοκληρώθηκε από τον τότε Δήμο της Νέας Ιωνίας, μέσω του προγράμματος Life, το έργο της ανάπλασης Καραμπατζάκη-Κραυσίνδωνας, μεταξύ των οδών Σινώπης και Βυζαντίου(Σιδηροδρομική Γραμμή). Στο πλαίσιο του έργου υλοποιήθηκε η αντικατάσταση του παλαιού κεντρικού αγωγού ύδρευσης που διατρέχει κατά μήκος την οδό Καραμπατζάκη, με νέο αγωγό υψηλής αντοχής DN Φ315mm/PVC PN 16atm. Σκοπός της αντικατάστασης ήταν η διασφάλιση της αντοχής του αγωγού, προκειμένου να μην χρειαστεί να γίνουν μελλοντικά παρεμβάσεις στην Καραμπατζάκη, λόγω της παλαιότητας του προηγούμενου αγωγού.
Το 2019-2020 ο Δήμος Βόλου αποφάσισε την άνευ λόγου αποξήλωση του αγωγού που είχε τοποθετηθεί στο πλαίσιο της ανάπλασης πριν από είκοσι πέντε χρόνια και την αντικατάστασή του με σωληνώσεις πολυαιθυλενίου. Σε αντίθεση με τον υπάρχοντα αγωγό ονομαστικής διαμέτρου 315 χιλιοστών και αντοχής 16atm, οι νέες σωληνώσεις έχουν σχεδόν μισή αντοχή, συγκεκριμένα 10atm, ενώ είναι γνωστό ότι οι σωληνώσεις πολυαιθυλενίου είναι επιρρεπείς σε βλάβες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνεχή έργα και κατ’ επέκτασιν αύξηση του κόστους για τη ΔΕΥΑΜΒ.
Ερωτάται η Δημοτική Αρχή:
Για ποιο λόγο εκτέλεσε μέσω της ΔΕΥΑΜΒ ένα υδραυλικό έργο ιδιαίτερα δαπανηρό και με εκ των προτέρων γνωστά αποτελέσματα: μείωση αντοχής ενός κεντρικού αγωγού σχεδόν στο μισό(από 16atm σε 10atm) και παράλληλα υλικό σωληνώσεων επιρρεπές σε βλάβες;
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις