Τι λένε οι αρμόδιες πηγές για το δικαίωμα αποζημίωσης και τι προβλέπει ο Κώδικας Τραπεζικής Δεοντολογίας

«Ο μοναδικός τρόπος ένας πελάτης να διεκδικήσει αποζημίωση σε περίπτωση κλοπής της θυρίδας είναι το περιεχόμενο αυτής να ήταν ασφαλισμένο». Αυτό επισημαίνουν στο newmoney αρμόδιες πηγές, υπενθυμίζοντας πως ο ρόλος των τραπεζών περιορίζεται στη φύλαξη, για την οποία, άλλωστε, χρεώνει μία συνδρομή σε ετήσια βάση.

Το θέμα έφερε στην επικαιρότητα το protothema.gr που αποκάλυψε ότι η Ασφάλεια Αττικής διερευνά μια υπόθεση ιδιαίτερης σοβαρότητας καθώς κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, άγνωστοι παραβίασαν τέσσερις θυρίδες κεντρικής τράπεζας του Ψυχικού και «εξαφάνισαν» κοσμήματα εκατομμυρίων, χρυσές λίρες και εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ενώ επιχείρησαν να παραβιάσουν τρεις ακόμα χωρίς αποτέλεσμα.

protothema.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις