Δεκαπέντε άτομα θα είναι το ανώτατο όριο των παρευρισκόμενων εντός των αιθουσών εκδίκασης υποθέσεων του ΜΟΔ, του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου και του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου, σύμφωνα με χθεσινή πράξη (172/2020) του διευθύνοντος του Πρωτοδικείου κ. Δημ. Βασιλόπουλου, προέδρου Πρωτοδικών και λόγω των μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού.
Αντίστοιχα στα γραφεία συνεδριάσεων πολιτικών υποθέσεων ο αριθμός των παρευρισκόμενων ορίζεται σε οκτώ. Κατ’ εξαίρεση ο αριθμός των ατόμων εντός των αιθουσών εκδίκασης υποθέσεων του ΜΟΔ, του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου και του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου μπορεί να υπερβεί τα δεκαπέντε (15), εάν κατά την κρίση του προεδρεύοντος του δικαστηρίου η παρουσία των ατόμων αυτών είναι απολύτως αναγκαία, αποκλειστικά σε περιπτώσεις που ο χρόνος της παραγραφής συμπληρώνεται για τα πλημμελήματα μέχρι 30.6.2021 και για τα κακουργήματα μέχρι 31.12.2021 ή συμπληρώνεται ο ανώτατος χρόνος προσωρινής κράτησης κατηγορουμένων.
Επίσης με την ίδια πράξη ορίζονται τα εξής:
«Είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής προστατευτικής μάσκας ή ασπίδας προστασίας πλήρους κάλυψης του προσώπου από όλους τους δικαστικούς λειτουργούς, εισαγγελικούς λειτουργούς, γραμματείς, δικαστικούς επιμελητές, συνηγόρους, διαδίκους και λοιπούς πολίτες, που εισέρχονται στο Δικαστικό Μέγαρο Βόλου και καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στα γραφεία, τις αίθουσες συνεδριάσεων (ακροατήρια), τους διαδρόμους και όλους τους υπόλοιπους χώρους του Δικαστικού Μεγάρου. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση αυτή δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στο πρόσωπο που αρνείται να φορέσει προστατευτική μάσκα ή ασπίδα προστασίας πλήρους κάλυψης του προσώπου και θα ζητείται η συνδρομή της αστυνομίας για την άμεση απομάκρυνσή του από τους χώρους του Δικαστικού Μεγάρου.
-Συνιστάται σε όλους τους εισερχομένους να χρησιμοποιούν τα αλκοολούχα αντισηπτικά διαλύματα, που είναι διαθέσιμα στους χώρους του Δικαστικού Μεγάρου. Με ευθύνη της Συντονίστριας Διαχείρισης διασφαλίζεται η διαρκής τροφοδοσία των συσκευών αλκοολούχων αντισηπτικών διαλυμάτων.
-Δεν επιτρέπεται η άσκοπη παραμονή ατόμων στους διαδρόμους του Δικαστικού Μεγάρου και όσοι ευρίσκονται στους χώρους του πρέπει καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους σε αυτούς να τηρούν απαρέγκλιτα απόσταση 1,5 μέτρου κατ’ ελάχιστον από τα άλλα πρόσωπα.
-Ορίζεται ότι η είσοδος σε κάθε γραφείο των υπαλλήλων θα γίνεται ανά ένα άτομο και μόνο ύστερα από συνεννόηση με τον αρμόδιο υπάλληλο ή η εξυπηρέτηση θα πραγματοποιείται από την είσοδο του γραφείου σύμφωνα με τις οικείες σημάνσεις, έτσι ώστε να τηρείται απόσταση 1,5 μέτρου κατ’ ελάχιστον μεταξύ των προσώπων, και θα παραχωρείται προτεραιότητα στα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις.
Τηλεφωνικά ραντεβού
Συνιστάται στους πολίτες να προσέρχονται στα γραφεία έκδοσης πιστοποιητικών και αρχείου του Πρωτοδικείου Βόλου κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης, που θα γίνεται τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συνιστάται στους δικηγόρους, εφόσον είναι εφικτό, να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης, που θα γίνεται τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι αιτήσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων ή άλλων εγγράφων μπορούν να υποβάλλονται και σε ηλεκτρονική μορφή.
Ειδικότερα:
-Για έκδοση πιστοποιητικών μη πτώχευσης κλπ. και για πιστοποιητικά και έκδοση αντιγράφων που αφορούν σε σωματεία και Α.Μ.Κ.Ε. (Γραφείο 2): Στο τηλέφωνο 24210-32480 και ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
-Για την έκδοση αντιγράφων πολιτικών και ποινικών αποφάσεων μέχρι το έτος 2015, την έκδοση πιστοποιητικών που αφορούν σε τελεσιδικία πολιτικών αποφάσεων μέχρι έτος 2009, σε διαθήκες και αποδοχή κληρονομιάς (ο θάνατος μέχρι 28-02-2013) κ.λπ., καθώς και καταστατικών εταιρειών (γραφείο 8): στο τηλέφωνο 2421039974 και ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
-Για την έκδοση αντιγράφων πολιτικών αποφάσεων από το έτος 2015 μέχρι και σήμερα, την πληροφόρηση σχετικά με την έκβαση πολιτικών υποθέσεων από το έτος 2015 μέχρι και σήμερα, την έκδοση πιστοποιητικών προσβολής κληρονομικού δικαιώματος και κύρους διαθήκης, κύρους αρχαιρεσιών κλπ (γραφεία 5-7): στα τηλέφωνα 2421039641 & 2421028260 και ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
-Για έκδοση πιστοποιητικών που αφορούν σε τελεσιδικία πολιτικών αποφάσεων από το έτος 2009 έως και σήμερα και για υποθέσεις που αφορούν σε ασφαλιστικά μέτρα και στην ειδική διαδικασία (μισθώσεις και ανακοπές) και εργατικά (γραφεία 3-4): στα τηλέφωνα 2421034859 & 2421039640 και ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
-Για το ποινικό Τμήμα : α) Εκκαθάριση ποινών κ.λπ.: στα τηλέφωνα 2421039934 & 2421031506, β) Βουλεύματα, ΜΟΔ: στο τηλέφωνο 2421029331 και ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], γ) Ποινικές έδρες και για την πληροφόρηση σχετικά με την έκβαση ποινικών υποθέσεων και για την έκδοση ποινικών αποφάσεων μετά το 2015 μέχρι και σήμερα, στο τηλέφωνο 2421032481 και ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο, λόγω των τοπικών επιδημιολογικών συνθηκών και του φόρτου εργασίας συγκεκριμένων γραφείων της Υπηρεσίας, η Γραμματεία του Πρωτοδικείου θα εξυπηρετεί το κοινό μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και μέσω fax ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις