Με περιορισμένη κίνηση άνοιξαν σήμερα τα καταστήματα στην εμπορική αγορά του Βόλου, μετά από το «λουκέτο» των δυο τελευταίων μηνών. Αρκετοί καταστηματάρχες έχουν τοποθετήσει πλέξι γκλας στα ταμεία, ενώ σε όλα τα καταστήματα έχουν μοιραστεί από τον Εμπορικό Σύλλογο αυτοκόλλητα για την τήρηση των αποστάσεων, που διέθεσε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Οντόπουλο ο εμπορικός κόσμος έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εργαζόμενους στα καταστήματα και το σύνολο των εμπορικών επιχειρήσεων θα προχωρήσουν σε δικά τους δεκαήμερα προσφορών.
«Παραμερίζουμε προς στιγμήν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και είναι πάρα πολλά και εστιάζουμε στο να επαναλειτουργησουμε τις επιχειρήσεις μας. Είμαστε σίγουροι πως το καταναλωτικό κοινό θα μας στηρίξει σε αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο, όπως έκανε και τα προηγούμενα χρόνια. Θα ανταποδώσουμε και εμείς την εμπιστοσύνη με πολύ καλές τιμές και καλή εξυπηρέτηση», τόνισε ο κ. Οντόπουλος.
Στα κοσμηματοπωλεία οι πρώτοι πελάτες μπήκαν για επισκευές κοσμημάτων αλλά και για αγορές, με προτεραιότητα στους σταυρούς. Αγοραστικό ενδιαφέρον καταγράφηκε επίσης σε καταστήματα παιδικών ρούχων και καλλυντικών. «Όποιος μπήκε στο μαγαζί μας, ψώνισε. Οι καταναλωτές δεν κατέβηκαν για βόλτα, αλλά για να ψωνίσουν και να καλύψουν τις ανάγκες τους», σημείωσε ο κ. Ευάγγελος Τασσόπουλος από το κατάστημα παιδικών ρούχων «Στρουμφάκια».
«Θα προσαρμοστούμε σιγά-σιγά στη νέα πραγματικότητα. Ελπίζω και εύχομαι να είναι τέτοια η κατάσταση, ώστε και οι άνθρωποι να μπορέσουν να νιώσουν καλύτερα και οι μαγαζάτορες να ξεκινήσουν από την αρχή δειλά-δειλά την καινούργια τους προσπάθεια», δήλωσε ο κ. Νεκτάριος Νικολός, ιδιοκτήτης καταστήματος αξεσουάρ, και πρόσθεσε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές που μπαίνουν στα καταστήματα δεν φορούν μάσκες.
Ελάχιστη είναι η κίνηση στα καταστήματα με είδη γάμου και βαπτίσεων, καθώς υπάρχουν πολλές αναβολές μυστηρίων. «Ο κόσμος είναι επιφυλακτικός, δεν ξέρει πώς να κινηθεί», τόνισε η κ. Ευαγγελία Κυρμά. Η ίδια πρόσθεσε ότι πριν από την καραντίνα είχε κάνει τις παραγγελίες της για να είναι προετοιμασμένη ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες της, αλλά παραμένουν απλήρωτες καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα δεν υπήρξε τζίρος.
Κάποια πολυκαταστήματα, πάντως, δεν άνοιξαν σύμφωνα με το ωράριο που είχε ανακοινωθεί από τον Εμπορικό Σύλλογο.
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις