Ιστορίες καθημερινής τρέλας, με το Δημόσιο σε αποδιοργάνωση και τους πολίτες να φτάνουν σε σημείο λιμοκτονίας εν μέσω καραντίνας. Άνεργη, μητέρα δύο μικρών παιδιών που έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα 12μηνης επιδότησης από τον ΟΑΕΔ, δεν έλαβε το επίδομα στον λογαριασμό της και έσπευσε να ενημερωθεί από τον ΟΑΕΔ. Προσπάθησε τόσο την Παρασκευή, όσο και προχθές να επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες, αλλά ήταν αδύνατον. Από προχθές στις 9 το πρωί, σύμφωνα με την αναφορά της, δεν στάθηκε δυνατόν να επικοινωνήσει με την υπηρεσία στον Βόλο και μετά κάλεσε στον τηλεφωνικό αριθμό 11320, όπου ενημερώθηκε από την κεντρική υπηρεσία, ότι δεν πληρώθηκε, γιατί δεν εμφανίστηκε στην υπηρεσία του ΟΑΕΔ τους δύο τελευταίους μήνες, επειδή την είχαν ενημερώσει ότι υπάρχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Η ίδια τόνισε πως δεν γνώριζε πως έπρεπε να δηλώνει παρουσία μέσα στην καραντίνα, γιατί είχε εξηγήσει ότι πουθενά δεν μπορεί να αφήνει για φύλαξη τα δύο μικρά παιδιά, που μεγαλώνει μόνη της, αλλά στην ερώτηση πώς θα μπορούσε να διορθώσει το σφάλμα, το τηλέφωνο έκλεισε… χωρίς απάντηση. Προσπαθεί για μια ακόμη φορά να επικοινωνήσει με τον ΟΑΕΔ και μετά από δέκα λεπτά αναμονής στο πενταψήφιο νούμερο, όπου γίνεται υπερχρέωση, την ενημέρωσαν να στείλει email και να καταθέσει ένσταση, γιατί η επιδότηση έλαβε τον δρόμο της διακοπής.
Επαναλαμβάνει την προσπάθεια επικοινωνίας με τον ΟΑΕΔ του Βόλου για να κλείσει ραντεβού, αλλά όλες οι προσπάθειες ήταν άκαρπες. Η ίδια δεν είναι χρήστης της τεχνολογίας, κινδυνεύει να χάσει την επιδότηση που θα της εξασφαλίσει τη διαβίωση και χθες μετέβη στην υπηρεσία του Βόλου, όπου την εξυπηρέτησε έμπειρος υπάλληλος. «Βέβαια ούτε ο ίδιος ο άνθρωπος που με εξυπηρέτησε ούτε κανένας δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πώς ακόμη και με την ένσταση θα πληρωθώ το μηνιαίο μου επίδομα με δύο παιδιά εκ των όποιον το ένα έντεκα μηνών. Θεωρώ πως είναι άδικο, όταν δεν ευθύνομαι εγώ γιατί έχει μειωθεί το προσωπικό λόγω της κατάστασης και δεν απαντάνε στις τηλεφωνικές κλήσεις, να μείνω χωρίς ευρώ. Εγώ δεν θα υποδείξω πώς να κάνουνε τη δουλειά τους στον ΟΑΕΔ και σε κανέναν άλλον.
Όμως εφόσον δεν υπάρχει προσωπικό να απαντά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση που η ίδια η υπηρεσία έχει ενημερώσει πως τα τηλέφωνα είναι στη διάθεσή μας, τότε ας ανανεώνουν αυτόματα τις φυσικές παρουσίες για τη συνέχιση του επιδόματος. Παραδέχτηκαν πως δεν σηκώνουν τηλέφωνο λόγω έλλειψης προσωπικού και εγώ έχασα τα 480 ευρώ που δικαιούμαι ως μονογονεϊκή οικογένεια. Φυσικά και θα είχα παρουσία στον ΟΑΕΔ, εάν δεν μας ενημέρωναν πως υπήρχε τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
«Είναι πολύ κρίμα να παραμείνω με 20 ευρώ από τις 11/11 μέχρι τις 15/01 που ίσως λογικά ξαναπληρωθώ αυτά που δικαιούμαι και δεν φταίω πουθενά, για να τα χάσω», δήλωσε στη «Θ» η νεαρή μητέρα. Η ίδια πρόσθεσε πως σε κάθε άνθρωπο ξεχωριστά αυτή η καραντίνα, η πανδημία, κοστίζει σε όλους πολλά. Σε κάποιους κοστίζει την ίδια τους την επιβίωση.
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις