Δεν έχουν τέλος, όπως φαίνεται, οι προσπάθειες εξαπάτησης Βολιωτών μέσω email, με πρόσχημα κλείδωμα τραπεζικών λογαριασμών.
Όπως αναφέρει στο Akroama.gr, αναγνώστρια, ούτε μία, ούτε δύο αλλά τρεις φορές τις τελευταίες ημέρες έλαβε μήνυμα από γνωστή τράπεζα ότι ο λογαριασμός της έχει κλειδωθεί κι απαιτείται να “πατήσει” σε σύνδεσμο, προκειμένου να βάλει τους κωδικούς της.
Μάλιστα, αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι το μήνυμα που έλαβε στο email της, την προσφωνούσε “Αγαπητέ Βουλευτή” ενώ να σημειωθεί ότι η ίδια δεν έχει λογαριασμό σε αυτή την τράπεζα.
Παραθέτουμε το email που έλαβε στον λογαριασμό της
Υπενθυμίζεται ότι στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου, τις τελευταίες ημέρες, έχουν γίνει αρκετές καταγγελίες, ενώ σε επικοινωνία της Ένωσης με την Τράπεζα, ενημερώθηκε ότι πρόκειται για μια μέθοδο εξαπάτησης πολιτών (ψάρεμα, phishing), οι οποίοι λαμβάνουν μηνύματα με το λογότυπο της εφορίας, της τράπεζας, ενός οργανισμού πληρωμών κλπ. που τους ζητούν, ακολουθώντας ένα αληθοφανή σύνδεσμο (link), να συμπληρώσουν στην εικονική ιστοσελίδα – απάτη μία ηλεκτρονική φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία (συνήθως αριθμούς πιστωτικών καρτών, αριθμούς λογαριασμών τραπέζης, κωδικούς πρόσβασης όνομα χρήστη-username και συνθηματικό-password) κ.α.).
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις