Σε δεινή οικονομική θέση η TfL, ο οργανισμός διαχείρισης του Μετρό του Λονδίνου με ρευστότητα που έχει μειωθεί στο 1 δισ. λίρες και επιβατική κίνηση μειωμένη κατά 95%

Σε συνομιλίες για μια συμφωνία κρατικής διάσωση ύψους 2,5 δισ. δολαρίων βρίσκεται ο διαχειριστής του Μετρό του Λονδίνου (London Underground), καθώς οι περιορισμοί μετακινήσεων που έχουν επιβληθεί εξαιτίας του κορωνοϊού περιορίζουν την κίνηση στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου, αναφέρουν σε σημερινό τους δημοσίευμα οι Sunday Times.

Η Transport for London (ΤfL), η οποία επίσης επιβλέπει τις υπηρεσίες λεωφορείων, πιθανότατα θα χρειαστεί να καθυστερήσει ή να ματαιώσει σημαντικά σχέδια επέκτασης σε αντάλλαγμα για τη χρηματοδότηση, αναφέρει το δημοσίευμα. Ο δήμαρχος του Λονδίνου Σαντίκ Χαν, ο οποίος επιβλέπει την TfL, έχει ήδη εγκαταλείψει το ενδεχόμενο του να μην αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων.

Ο οργανισμός θα μπορούσε να εξαντλήσει την ρευστότητά του μέσα σε δύο μήνες καθώς αυτή έχει ήδη μειωθεί στο 1 δισ. λίρες αναφέρει το ρεπορτάζ. Η ημερήσια κίνηση των επιβατών στο μετρό έχει μειωθεί κατά 95% εξαιτίας του lockdown για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Η TfL βρίσκεται αντιμέτωπη με μια «σημαντική μείωση εισόδων για μια περίοδο μηνών», δήλωσε στους Times, αρνούμενη ωστόσο να σχολιάσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες.

Ο οργανισμός έχει σε εκκρεμότητα ομόλογα ύψους 3,3 δισ. λιρών, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg. Μία έκδοση λήξεως το 2025 και ύψους 400 εκατ. λιρών υποχώρησε στις μόλις 101 πένες ανά λίρα τον Μάρτιο. Από τότε ανέκαμψε στις περίπου 106 πένες.

Η TfL είχε πραγματοποιήσει ένα roadshow επενδυτών για το αναμενόμενο πράσινο ομόλογο των 300 εκατ. λιρών τον Φεβρουάριο. Η 20ετής συμφωνία δεν έχει ακόμη εμφανιστεί στην πρωτογενή αγορά ομολόγων.

Χθες ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας, Γκραντ Σαπ, συνέστησε στους πολίτες να πηγαίνουν με τα πόδια στις δουλειές τους ή να χρησιμοποιούν το ποδήλατο και όχι τα αυτοκίνητά τους που είναι πιθανόν να προκαλέσουν κυκλοφοριακή συμφόρηση ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς των οποίων η μεταφορική δυναμικότητα θα παραμείνει μειωμένη για λόγους κοινωνικής αποστασιοποίησης.

πηγή:newmoney.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις