«Η εκπαίδευση, η παιδεία μας, πρέπει να είναι ένα θέμα που αφορά συνολικά το πολιτικό μας σύστημα. Να συνεννοηθούμε επιτέλους τουλάχιστον για τα στοιχειώδη», τόνισε στον «Θέμα 104,6» ο γραμματέας του Κινήματος Αλλαγής

Την άποψη ότι η αξιολόγηση είναι αναγκαία και στις δομές και στο προσωπικό και στις ελλείψεις που υπάρχουν για να βελτιωθούν οι αδυναμίες στην παιδεία, εξέφρασε μιλώντας στο «ΘΕΜΑ 104,6» και στον Γιάννη Πρετεντέρη ο γραμματέας του Κινήματος Αλλαγής Μανώλης Χριστοδουλάκης, σχολιάζοντας το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.

«Προφανώς η αξιολόγηση δεν πρέπει να έχει τιμωρητικά χαρακτηριστικά, αλλά προφανώς πρέπει να ξέρουμε πού υπάρχουν ελλείψεις, και αδυναμίες», τόνισε.

Όπως είπε ο Μανώλης Χριστοδουλάκης, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν είναι αυτό που έχει ανάγκη η χώρα σήμερα. «Χρειάζεται μία νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που αφορά σε όλες τις βαθμίδες, μειώνοντας το μαθησιακό χάσμα, πάντα με μετρήσιμους στόχους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Η εκπαίδευση, η παιδεία μας, πρέπει να είναι ένα θέμα που αφορά συνολικά το πολιτικό μας σύστημα. Να συνεννοηθούμε επιτέλους τουλάχιστον για τα στοιχειώδη, που είναι πως στα παιδιά μας θα δίνουμε, όχι απλά γνώσεις, αλλά ένα συνολικό τρόπο σκέψης», τόνισε ο Μανώλης Χριστοδουλάκης.   

Αναφέρθηκε, ακόμα, στον νόμο Διαμαντοπούλου, τον οποίο χαρακτήρισε ριζοσπαστικό για την εποχή του, κάνοντας λόγο για επαναφορά του σε ένα πλαίσιο, ωστόσο, περαιτέρω εκσυγχρονισμού με διάθεση που να αφορά όχι μόνο την τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά κυρίως το σχολείο.

Πρόσθεσε, τέλος, ότι η κριτική που άσκησε το Κίνημα Αλλαγής, αναφορικά με το πολυνομοσχέδιο, ήταν και για το ολοήμερο δημοτικό, για την ανάγκη πιστοποίησης της πληροφορικής και των Αγγλικών στη Γ’ Γυμνασίου.

Ο γραμματέας του Κινήματος Αλλαγής χαρακτήρισε αναχρονιστική την επαναφορά της διαγωγής στα απολυτήρια.

Σε ερώτηση, τέλος, για το μπούλινγκ στα σχολεία και στο επιχείρημα ότι μπορεί με την διαγωγή να περιοριστεί, απάντησε πως: «το μπούλινγκ δεν λύνεται με μία διαγωγή κοσμία στο απολυτήριο, λύνεται διαπαιδαγωγώντας τους μαθητές να αντιλαμβάνονται την ανάγκη της αλληλεγγύης, της συνεργασίας, της συνεννόησης, του υγιούς συναγωνισμού, αλλά όχι του ανταγωνισμού, μέσα από την εκπαίδευση, δε νομίζω ότι αν θα τους απειλήσουν ότι θα έχουν διαγωγή ”κοσμία” στο απολυτήριο τους, θα δουν με άλλο τρόπο το διπλανό τους».

πηγή:protothema.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις