Όπως ανακοινώθηκε από τη ΔΕΥΑΜΒ, λόγω αστοχίας του προγράμματος μηχανοργάνωσης, σε 437 ειδοποιητήρια λογαριασμών ύδρευσης του 3ου τριμήνου του 2020, δεν εκτυπώθηκε η διεύθυνση αποστολής, με αποτέλεσμα να επιστραφούν στην Υπηρεσία.
Τα ποσά των λογαριασμών που δεν κατέληξαν στους καταναλωτές, θα εμφανιστούν στον επόμενο λογαριασμό (του 4ου τριμήνου του 2020) σαν “ανεξόφλητη οφειλή”.
Καλούνται οι καταναλωτές, τους οποίους αφορά το πρόβλημα, να προσέρχονται στα γραφεία της Υπηρεσίας για τον διακανονισμό του θέματος.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις