Πέσιμο στη Ν.Δ. για την απευθείας ανάθεση εκστρατείας για την ψήφο των αποδήμων σε… φιλική της διαφημιστική εταιρία χωρίς εμπειρία

facebook sharing button

Την ανάθεση διαφημιστικής καμπάνιας για την ψήφο των αποδήμων σε εταιρία φιλικότατη στην κυβέρνηση καταγγέλλει η βουλευτής και αναπληρώτρια τομεάρχης Αποδήμων του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη.

Χθες, μιλώντας στην Ολομέλεια, κατέθεσε στα πρακτικά της Βουλής στοιχεία που λένε ότι δόθηκαν 3.000.000 ευρώ από το Μέγαρο Μαξίμου σε διαφημιστική εταιρία που είχε αναλάβει και την καμπάνια του «Μένουμε σπίτι 2» και την καμπάνια του ΕΟΤ, αλλά και παλαιότερα την προεκλογική διαφημιστική εκστρατεία της Ν.Δ.

«Πρέπει να μάθει η κοινωνία σε ποιους αναθέσατε την καμπάνια, τι σχέσεις έχουν με το Μέγαρο Μαξίμου, με το γραφείο του πρωθυπουργού, με την προεκλογική καμπάνια της Ν.Δ., με το “Μένουμε σπίτι 2” και με την παντελώς αποτυχημένη καμπάνια του ΕΟΤ πέρυσι» είπε η Θεοδώρα Τζάκρη.

Το πρόσχημα

«Αναθέσατε απευθείας, με το πρόσχημα του κατεπείγοντος, καμπάνια ύψους 3.000.000 ευρώ για την ενημέρωση των Ελλήνων του εξωτερικού σε μια εταιρία χωρίς εμπειρία διεθνών μέσων ενημέρωσης, ενώ με τα ίδια χρήματα θα μπορούσατε όχι μόνο στα ομογενειακά μέσα να προβάλλετε το δικαίωμα ψήφου αλλά και σε όλες τις μεγάλες εφημερίδες και sites του εξωτερικού. Εγκαθιδρύετε καθεστωτικό μοντέλο στρατολόγησης μέσων μαζικής ενημέρωσης μέσω δημοσίου χρήματος» συμπλήρωσε η βουλευτής.

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει ότι η κυβέρνηση θέλει να χρησιμοποιήσει τα ομογενειακά μέσα για να εξυμνήσει το έργο της και όχι για να ενημερώσει για την ψήφο των αποδήμων. «Παλιά είχαμε τον εθνικό μας εργολάβο, τώρα έχουμε και την εθνική μας διαφημιστική εταιρία. Το θέμα της ψήφου των αποδήμων είναι εθνικό θέμα και πρέπει να κρατήσετε έστω τα προσχήματα. Αλλιώς είναι προφανές ότι πάτε να κάνετε άλλη μια “δουλίτσα”» κατέληξε η Θεοδώρα Τζάκρη.

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις