Η απουσία ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Άγιος Στέφανος – Αφίδνες, η οποία προεκλήθη από πτώση δένδρων πέριξ της γραμμής, καθιστά υποχρεωτική την χρήση πετρελαιοκίνητων μηχανών έλξης στην αμαξοστοιχία στο εν λόγω τμήμα. Οι μηχανές αντικαθίστανται με ηλεκτροκίνητες στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Οινόης και οι αμαξοστοιχίες συνεχίζουν ηλεκτροκίνητα μέχρι την Θεσσαλονίκη. Το αντίστροφο συμβαίνει και στην κάθοδο. Η κατάσταση αυτή της υποδομής, καθώς και οι συνεπακόλουθες κυκλοφοριακές επιπτώσεις της, βαρύνει τους δρομολογιακούς χρόνους στην διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα αλλά και στην διαδρομή Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα.
“Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε ακολουθεί πιστά τις οδηγίες που έχει επιβάλει ο διαχειριστής της υποδομής (Ο.Σ.Ε.) για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών της, όπως την υποχρεωτική μονοδρόμηση (μονή γραμμή) κυκλοφορίας σε τμήματα του δικτύου, βραδυπορίες (χαμηλές ταχύτητες), με αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις των δρομολογίων.
Στο πλαίσιο των δυνατοτήτων και των αρμοδιοτήτων της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και το προσωπικό της καταβάλουν κάθε προσπάθεια, ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, με κύριο μέλημά της την απόλυτη ασφάλεια του ταξιδιού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. θα συνεχίσει να ενημερώνει το επιβατικό κοινό για την πορεία ομαλοποίησης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας”, σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.
thestival.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις