Ο γ.γ. Ενημέρωσης επιχείρησε αποτυχημένα να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για τα επικοινωνιακά προγράμματα 10.000.000 €

Τη Μεγάλη Παρασκευή ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Γιάννης Μαστρογεωργίου έκανε δήλωση αναφορικά με τα επικοινωνιακά προγράμματα «μαμούθ», ύψους 10.100.000 ευρώ, που υπέγραψε για διάφορους φορείς του δημόσιου τομέα, τα οποία αποκάλυψε η «κυριακάτικη δημοκρατία».

Στη δήλωσή του, ο κ. Μαστρογεωργίου δεν διαψεύδει φυσικά το γεγονός πως ο ίδιος έχει υπογράψει για όλα αυτά τα προγράμματα, απλά προσπαθεί να προσδώσει στο γεγονός έναν… τυπικό χαρακτήρα. Να υπενθυμίσουμε πως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας μας, μετά την αμαρτωλή και διεθνώς διάσημη «λίστα Πέτσα», μέσω της οποίας μοιράστηκαν με τον πλέον αδιαφανή τρόπο 20.000.000 ευρώ ακόμη και σε ανύπαρκτα Μέσα Ενημέρωσης, νέα προγράμματα επικοινωνίας μοιράζονται σταθερά τον τελευταίο μήνα σε δήμους, περιφέρειες, οργανισμούς και φορείς με ποσά που «ζαλίζουν».

Μεταξύ των πακέτων που έχουν προκαλέσει τη μεγαλύτερη απορία για τους σκοπούς που μπορεί να εξυπηρετούν είναι αυτό του Εθνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης, ύψους 1.463.200 ευρώ, και της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, ύψους 110.000 ευρώ.

Εντύπωση προκάλεσε, ακόμη, το πακέτο ύψους περίπου 4.000.000 ευρώ που δόθηκε στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας και Θράκης μόνο για επικοινωνία και όχι για κάποιο ουσιαστικό έργο ή για στήριξη σε κάποια κοινωνική ομάδα, το οποίο, όπως σχολίασε η «κυριακάτικη δημοκρατία», μπορεί να συνδέεται πιθανότατα με το «πληγωμένο» προφίλ της κυβέρνησης στη βόρεια Ελλάδα, εξαιτίας τόσο της αλλαγής στάσης της απέναντι στη Συνθήκη των Πρεσπών όσο και της καταστρεπτικής της διαχείρισης στη διάρκεια της πανδημίας, σε υγειονομικό και οικονομικό επίπεδο. Παραθέτουμε τη δήλωση του κ. Μαστρογεωργίου και την απάντηση της «δημοκρατίας».

Η δήλωση του Γιάννη Μαστρογεωργίου: «Όταν ενδιαφέρει η δημιουργία εντυπώσεων και μόνο… Σύμφωνα με το Π.Δ. 261/1997 και την ΠΥΣ 50/22.12.2015, η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης έχει την αρμοδιότητα ελέγχου και έγκρισης των διαφημιστικών και επικοινωνιακών προγραμμάτων των φορέων του δημόσιου τομέα. Ο έλεγχος αυτός διενεργείται από την αρμόδια Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης της ΓΓΕΕ και διασφαλίζει ότι οι δημόσιοι φορείς που καταρτίζουν επικοινωνιακά προγράμματα τηρούν την υποχρέωσή τους να κατανέμουν τουλάχιστον το 30% της σχετικής δαπάνης σε περιφερειακά ή τοπικά μέσα (εφημερίδες, ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί).

Το περιεχόμενο και ο σκοπός των εν λόγω επικοινωνιακών προγραμμάτων είναι αρμοδιότητα των φορέων που τα καταρτίζουν, ενώ η χρηματοδότησή τους καλύπτεται αποκλειστικά από τον δικό τους προϋπολογισμό. Πρόκειται, δηλαδή, για χρήματα των ίδιων των φορέων και όχι για χρήματα που μοιράζει, τάχα, η κυβέρνηση, όπως παντελώς ανυπόστατα και ψευδώς αναφέρει το δημοσίευμα. Και, βέβαια, καμία έγκριση δεν δίνεται “στα μουλωχτά”, αφού όλες δημοσιεύονται στη Δι@ύγεια.

Καλό θα ήταν η κυρία Παναγιώτου, που υπογράφει το “ρεπορτάζ”, να έμπαινε στον κόπο να ζητήσει και τη θέση των αρμοδίων, πριν δημοσιεύσει τέτοιες ανακρίβειες. Αλλά φαίνεται πως για κάποιους οι εντυπώσεις είναι υπέρτερες της αλήθειας. Κρίμα».

dimokratianews.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις