Οι αδίστακτοι φωστήρες του πολιτικού μάρκετινγκ που σκηνοθετούν τον Κυριάκο, δεν θα καταλάβουν ποτέ ότι τα παπάκια, δεν είναι είδος προς εξαγορά.

Κανένας πολιτικός δεν είναι τόσο κοντά στην πεζή εποχή μας όσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Είναι εκπαιδευμένος να αντιλαμβάνεται το πνεύμα της: όταν όλα εξαγοράζονται γιατί να μην τα εξαγοράσεις, ως Πρωθυπουργός;

Ειδικά αν τα λεφτά που δίνεις δεν είναι καν δικά σου…

Θέλεις ας πούμε να έχεις φίλο τον Μακρόν; Φτύνεις τον υπουργό Άμυνας και τους κυρίους με τις κλάρες στο πέτο και του παραγγέλλεις – ιδιοχείρως και αυτοπροσώπως-φρεγάτες, αεροπλάνα και τα συναφή.

Πόσο κάνουν μάστορα; Τόσα. Πάρτα και σε καλή μεριά.

Θέλεις να σου γράφουν ευχάριστα και ωραία πράγματα, οικογενειακώς, στα ΜΜΕ;

Αστείον ποσόν. Να τα πακέτα στα αφεντικά και να οι εκατοντάδες προσλήψεις ανεξάρτητων δημοσιογράφων στο κράτος και τις παραφυάδες του.

Τα υπόλοιπα είναι θέμα ενός απλού non paper και είσαι ο καλύτερος του χωριού.

Ακόμη και την πεθερά σου συνομιλήτρια του Σίσι κάνεις και δεν τρέχει κάστανο.

Πετάει η κυρία σου την παλιατσαρία από το Μέγαρο Μάξιμου για να βάλει ωραία έπιπλα του γούστου της και πίνακες δημιουργών της αρέσκειας της – και το μαθαίνουμε από ξένα περιοδικά, ως κατόρθωμα.

Με την ευκαιρία: θα μας πει κανείς που πήγαν τα έπιπλα και τα έργα τέχνης που αντικαταστάθηκαν;

Θέλεις βολικούς πολιτικούς για την κυβέρνηση σου; Βγαίνεις στη γύρα και τους βρίσκεις. Ειδικότης κτηθείσα εκ κληρονομίας.

Βρίσκεις ότι ωραία τα έλεγε ο Σαββόπουλος στους «Αχαρνείς» του: «Τώρα με χειρουργεί η αλλήθωρη νεολαία, μια τσογλανοπαρέα που κάνει κριτική»- και δεν εμβολιάζεται.

Τραβάς αμέσως μια διατίμηση: 150 ευρώ το κεφάλι. Εμβόλιο και τα λεφτά στο κούτσουρο.

Τους φαίνονται λίγα; Άλλα 150. Κάπου θα «τιμήσουν». Διάολε μέσα – με τόση ανεργία.\

Τα 150 είναι τα μισά ενός μηνιάτικου, έτσι όπως τα κανόνισε ο Χατζηδάκης: πρώτα δουλεύεις και μετά να μαθαίνεις αν θα πληρώνεσαι κιόλας.

Η αντιπαροχή «εμβόλιο για εισιτήρια» σε νέους ανθρώπους είναι η πιο ελεεινή συναλλαγή του κράτους.

Βαρύτερη ηθικά και από τις εξαγορές ψήφων με διορισμούς και άλλες διευκολύνσεις.

Γιατί είναι πράξη ευτελής απέναντι στην πιο υπερήφανη ομάδα πληθυσμού.

Οι 18-25 είναι ο αφρός της ελληνικής νεολαίας. Η γενιά που κινεί, διαχρονικά, την Ιστορία.

Όσοι δεν εμβολιάζονται, είναι γιατί δεν εμπιστεύονται την κυβέρνηση και όσα τους λέει ο Μητσοτάκης περί εμβολίων.

Θα επιλέξουν πότε, πώς και γιατί θα «τσιμπηθούν», με την ελεύθερη βούλησή τους.

Πάντως δεν θα το κάνουν για να πάρουν πριμ 150 ευρώ σε είδος.

«Καλύτερα παπάκι παρά τον Μητσοτάκη», έλεγαν οι πατεράδες τους στη δεκαετία του 1980- όταν τους έταζε εύκολα ΙΧ.

Οι αδίστακτοι φωστήρες του πολιτικού μάρκετινγκ που σκηνοθετούν τον Κυριάκο, δεν θα καταλάβουν ποτέ ότι τα παπάκια, δεν είναι είδος προς εξαγορά.

ieidiseis.gr

EUROKINISSI/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις