Είκοσι εκατομμύρια στο βρόντο ( τόσο κοστίζει το F-16 Block 52+ που καταστράφηκε στην Ανδραβίδα στις 18 Νοεμβρίου ) και «ούτε γάτα – ούτε ζημιά». Έχουν περάσει 12 μέρες από το αεροπορικό ατύχημα και το πόρισμα ακόμη να βγει, ενώ η ζωή στην Πτέρυγα Μάχης κυλάει ομαλά ως να μην έχει συμβεί τίποτα.
Και τα ΜΜΕ αντί να κάνουν διεισδυτική δημοσιογραφική έρευνα για τα πραγματικά αίτια του ατυχήματος αλλά και για την απόδοση ευθυνών, ολημερίς και ολονυχτίς «λιβανίζουν» τους αεροπόρους προσδίδοντας τους ένα υπερφυσικό χάρισμα και δημιουργώντας στην κοινή γνώμη μια πλασματική εικόνα.
Ας κοιτάξουμε κατάματα τους Αεροπόρους μας και να τους πούμε την αλήθεια και να τους εξηγήσουμε πως έχουν τα πράγματα.
Δεν γίνονται καλοί οι αεροπόροι όταν τους γεμίζεις επαίνους. Οι καλοί αεροπόροι είναι πειθαρχημένοι, διαβασμένοι, ξέρουν διαδικασίες, το αεροσκάφος που πετάνε, γιατί πετάνε και να γυρίζουν το αεροπλάνο πίσω. Τότε τελειώνει η αποστολή τους. Είναι σεμνοί γιατί γνωρίζουν ότι η τελειότητα τους θα φανεί μόνο σε πραγματικό πόλεμο και όχι όταν κάνουν περασάδες στις παρελάσεις και λένε «ψηλά το κεφάλι» και άλλες υπερβολές…
Με τα πολλά παινέματα οι αεροπόροι γίνονται υπερόπτες, ανυπάκουοι, ατομιστές και φυσικά όχι επαγγελματίες… Βεβαίως ως προς την διαμόρφωση του επαγγελματικού χαρακτήρα και την συμπεριφορά των αεροπόρων μεγάλη ευθύνη έχουν οι επιβλέποντες, οι Διοικητές τους, οι Αρχηγοί τους.
Μετά το τελευταίο ατύχημα στην Ανδραβίδα ουδείς ανέλαβε την ευθύνη. Κανείς δεν παραιτήθηκε!
– Γιατί να παραιτηθεί ; Διότι ο αεροπόρος τους, κατέστρεψε ένα υπερσύγχρονο πανάκριβο οπλικό σύστημα και επιπλέον έθεσε σε κίνδυνο την ζωή του από απερισκεψία, εγωισμό, απειθαρχία; Ισχύει ή δεν ισχύει ότι: Επιχείρησε προσγείωση με άσχημες καιρικές συνθήκες. Δεν κατόρθωσε να προσγειωθεί με την πρώτη, έκανε και άλλες προσπάθειες. Του είπαν να φύγει, να πάει σε διπλανά αεροδρόμια, που είχαν καλό καιρό. Καύσιμα είχε αρκετά. Δεν άκουσε. Ήρθε ξανά, προσγειώθηκε μακρύς και με τον ένα τροχό εκτός διαδρόμου. Το αποτέλεσμα αναμενόμενο. Το αεροπλάνο καταστράφηκε. Είκοσι εκατομμύρια χάθηκαν! Ο ίδιος ευτυχώς γλίτωσε ! Αν έχανε τη ζωή του θα προσθέταμε ένα ήρωα.
Και οι ανώτεροι του ακόμη Διοικούν….. και το πόρισμα ακόμη να βγει…
Το 2006 σε ειδική τελετή στην Βουλή όπου τιμήθηκαν οι ήρωες Αεροπόροι, ο Γιώργος Παπανδρέου ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε κάνει ορισμένες καίριες επισημάνσεις για τον ρόλο και την αποστολή των Ελλήνων Αεροπόρων: « Οι ιπτάμενοι αξιωματικοί της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας – είχε πει- είναι άνθρωποι απλοί. Αν υπάρχει κάτι που τους κάνει ξεχωριστούς, είναι ότι, είναι ευλογημένοι να κάνουν ό,τι αγαπούν περισσότερο. Να πετούν υπερασπίζοντας ό,τι ιερότερο, την πατρίδα. Κανείς τους δεν έχει αυτοσκοπό να γίνει πιλότος για να γίνει, μετά θάνατον, ήρωας. Κανείς τους δε θέλει να προκαλέσει θλίψη στην οικογένειά του, ούτε στους συναδέλφους τους. Θέλουν να πετούν σωστά. Θέλουν να συμβάλλουν αποτελεσματικά, με την ετοιμότητα και τη μαχητικότητά τους, στην εθνική άμυνα και ασφάλεια της χώρας. Μια εθνική άμυνα και ασφάλεια, που όλοι εμείς, έχουμε καθήκον απέναντί στους Έλληνες πιλότους, απέναντι στους Έλληνες πολίτες, να περιφρουρούμε. Γνωρίζουν όμως, πολύ καλά αυτούς τους κανόνες του παιχνιδιού. Γνωρίζουν ότι, τα αεροπορικά ατυχήματα οφείλονται κατά 80% στον ανθρώπινο παράγοντα. Γι’ αυτό μελετούν, προσπαθούν να γίνονται συνεχώς καλύτεροι και για τη δική τους ασφάλεια και για την προφύλαξη των πολύτιμων πολεμικών μέσων που αγοράζονται από το υστέρημα του λαού μας. Γνωρίζουν ότι, ο κίνδυνος παραμονεύει σε κάθε ελιγμό, σε κάθε κίνηση του «stick» όπως το ονομάζουν. Στον ύμνο της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, οι Έλληνες πιλότοι τραγουδούν, πως «κι/ αν η μοίρα το καλεί μια μέρα να πεθάνω, παίρνω του Χάρου το φιλί μέσα στο αεροπλάνο».
ieidiseis.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις