Με τα σενάρια περί εκλογών το φθινόπωρο να βρίσκονται πλέον σε πρώτο πλάνο, το Μέγαρο Μαξίμου σχεδιάζει τη στρατηγική των δύο, τριών επόμενων κρίσιμων μηνών, προκειμένου να ενισχύσει τις δυνάμεις της στα κομμάτια του εκλογικού σώματος που παραδοσιακά διατηρεί τα πρωτεία και ταυτοχρόνως να βελτιώσει τις επιδόσεις της σε εκλογικά στρώματα που είτε της γυρνούν την πλάτη, είναι στέκονται με επιφύλαξη απέναντί της.
Το κυβερνητικό επιτελείο βρίσκεται σε διαρκή επαφή με τους δημοσκόπους που διενεργούν κυλιόμενες έρευνες για λογαριασμό της ΝΔ, οι οποίοι και τους μεταφέρουν την εικόνα που καταγράφεται στις κρίσιμες εκλογικές ομάδες.
Όπως και στις προηγούμενες εκλογές, η βασική ομάδα «στόχος» είναι η λεγόμενη «μεσαία τάξη» που, υπό την ευρεία της έννοια, διότι τα τελευταία χρόνια, έχουν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά της, αποτελούσε τον βασικό εκλογικό κορμό της κυβερνητικής παράταξης. Ήδη, όλα τα τελευταία επιδόματα (Fuel Pass, Power Pass, ανακύκλωση παλιών συσκευών), δίνονται με διευρυμένα οικονομικά κριτήρια, προκειμένου να «πιάσουν» μεγαλύτερες κατηγορίες φορολογουμένων, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, το Μέγαρο Μαξίμου αναζητεί και πρόσθετες κινήσεις για τη βελτίωση της εικόνας της στους επαγγελματίες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν πληγεί σφόδρα τα τελευταία αρκετά χρόνια με τα μνημόνια, την πανδημία και τώρα την ενεργειακή κρίση. Πρόκειται για την κρισιμότερη, ίσως, εκλογική ομάδα, αφού παραδοσιακά δίνει το τέμπο της εκλογικής νίκης, ανάλογα με το που θα στραφεί, η οποία εσχάτως εμφανίζεται εξαιρετικά πιεσμένη λόγω των δυσβάστακτων αυξήσεων στην ενέργεια.
Στο Μέγαρο Μαξίμου παρακολουθούν με προσοχή τη συστηματική προσπάθεια που καταβάλλει το τελευταίο διάστημα ο ΣΥΡΙΖΑ για να βελτιώσει την τραυματισμένη του σχέση με τη λεγόμενη μεσαία τάξη. Και παρ ότι τα κυβερνητικά στελέχη επιμένουν ότι δύσκολα η επιχείρηση της Κουμουνδούρου να στεφθεί με επιτυχία, δεν παραγνωρίζουν τους κινδύνους από τυχόν διεύρυνση της δυσαρέσκειας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Γι αυτό και ήδη διαμηνύουν σε κάθε ευκαιρία ότι τα υπερέσοδα από τον τουρισμό, θα κατευθυνθούν κυρίως για τη στήριξη των νοικοκυριών και επιχειρήσεων.
Ακόμα πιο «θολή» είναι η εικόνα σε σχέση με τους Δημοσίους υπαλλήλους, που επίσης αποτελούν μία εκλογικά κρίσιμη κατηγορία, καθώς δεν είναι βέβαιο ότι όλες οι τελευταίες αποφάσεις σε σχέση με τον εκσυγχρονισμό του δημοσίου, την αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς κα, θα λειτουργήσουν υπέρ της κυβερνητικής πλειοψηφίας.
Εκλογές αγρότες και νέοι ψηφοφόροι
Αγωνία μεταφέρεται και από το πεδίο των αγροτών, καθώς παρά τα μέτρα στήριξης που έχουν ανακοινωθεί, οι πιέσεις από την ακρίβεια στην παραγωγή είναι τεράστιες και καταγράφεται κλίμα σημαντικής δυσαρέσκειας.
Και βεβαίως, εξαιρετικά σημαντικό «κομμάτι» στο εκλογικό πάζλ θα διαδραματίσουν οι περίπου 300.000 ψηφοφόροι, οι οποίοι θα προσέλθουν για πρώτη φορά στις κάλπες. Οι νέοι, όχι μόνο των 18 άνω, αλλά και αρκετά μεγαλύτεροι, στη συντριπτική τους πλειονότητα, δεν ψηφίζουν ΝΔ. Στόχος του μετρήσεις, διατηρούν αναλλοίωτη τη σχέση τους με τη ΝΔ.
Πάντως, την ώρα που όλα τα κόμματα, περιλαμβανομένης της κυβερνητικής παράταξης, κινούνται σε ρυθμούς εκλογών, κορυφαία κυβερνητικά στελέχη προσπαθούν να «φρενάρουν» το προεκλογικό κλίμα. Χωρίς μεγάλη επιτυχία, πάντως, αφού, πέραν όλων των άλλων, μέσα στον Ιούλιο θα έχει τελειώσει και η κατάρτιση των ψηφοδελτίων της ΝΔ, τα οποία σε πολύ μεγάλο ποσοστό, είναι ήδη έτοιμα.
ieidiseis.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις