Καταγγελία που λάβαμε στο Happenednow.gr,  αναφέρεται στις υποβαθμισμένες πλέον παρεχόμενες υπηρεσίες της Vodafone προς τους πελάτες της.

 

Ο καταγγέλλων αναφέρει πως η εταιρεία Vodafone στην οποία είναι συνδρομητής πάνω από 10 έτη, ήταν πρότυπο στις παρεχόμενες υπηρεσίες,  αλλά τα τελευταία χρόνια σταδιακά παρουσιάζει φθίνουσα πορεία.

 

Συγκεκριμένα την Παρασκευή 1.7.2022 κάλεσε το 1399 για τεχνική υποστήριξη τηλεφώνου του και τον έθεσαν σε αναμονή 45΄. Τον κάλεσαν αυτόματα μετά από 3 ώρες!!!, στις 12.00΄ και την ώρα της συνομιλίας κόπηκε η γραμμή…Δεν τον ξανακάλεσαν πίσω. Τηλεφώνησε ο ίδιος ο συνδρομητής ξανά στις 12.05΄,  και τον έθεσαν σε αναμονή 45΄. Τον κάλεσαν στις 15.30΄αναφέροντάς του πως είχαν προγραμματίσει επίσκεψη τεχνικού τη Δευτέρα 4.7.2022,  και να ανέμενε τηλεφώνημα από το τεχνικό τμήμα για τον ορισμό της συνάντησης.

 

Μέχρι σήμερα 5.7.2022 δεν έχει επικοινωνήσει κανένας μαζί του από την Vodafone, ούτε επισκέφτηκε την εταιρεία του να επισκευάσει το πρόβλημα.

Σε νέα σημερινή επικοινωνία με το 1399 στις 08.13′ ,  του υπέδειξαν… να υποβάλλει έγγραφη φόρμα παραπόνων,  στην ιστοσελίδα της Vodafone και θα επικοινωνήσει μαζί του ο κ Γκο…. που έχει αναλάβει την επίλυση του προβλήματος. Και φυσικά το πρόβλημά του δεν λύθηκε, και συνεχίζεται με τη Vodafon να… αναζητείται μέχρι και σήμερα 7.7.2022.

Ζωή Στεργίου

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις