To αεροδρόμιο ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια – Η απόφαση οφείλεται στις συνεχιζόμενες ελλείψεις προσωπικού εδάφους, που έχουν οδηγήσει σε χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων
Η διεύθυνση του βρετανικού αεροδρομίου ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για το καλοκαίρι επιβάλλοντας όριο στον αριθμό των επιβατών που θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση, αναφέρει το ΒΒC.
Από σήμερα έως και τις 11 Σεπτεμβρίου θα εξυπηρετούνται καθημερινά 100.000 επιβάτες. Πρόκειται για μείωση κατά 4.000 επιβατών, όπως προσθέτει το βρετανικό δίκτυο.
Η απόφαση οφείλεται στις συνεχιζόμενες ελλείψεις προσωπικού εδάφους, που έχουν οδηγήσει σε χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων και μεγάλη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό τον τελευταίο ενάμιση μήνα.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του Χίθροου, Τζον Χόλαντ-Κέι δήλωσε ότι, τις τελευταίες εβδομάδες οι επιβάτες ξεπερνούν συχνά τις 100.000 ημερησίως, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση να πέφτει σε ένα επίπεδο που δεν είναι αποδεκτό».
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι, από τις 4.000 ημερήσιες θέσεις που κόβονται, έχουν ήδη πωληθεί περίπου 1.500 εισιτήρια.
Για το λόγο αυτό, οι αεροπορικές εταιρείες καλούνται να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για πτήσεις από το αεροδρόμιο ώστε να αποτραπεί μεγαλύτερη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.
«Αναγνωρίζουμε ότι αυτό σημαίνει πως κάποια ταξίδια είτε θα μεταφερθούν σε άλλη ημέρα ή σε άλλο αεροδρόμιο είτε θα ακυρωθούν και απολογούμαστε σε αυτούς που αναγκάζονται να αλλάξουν τα σχέδιά τους», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Χίθροου.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις