Οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που ακολούθησε η εταιρία αφορούσαν μεταξύ άλλων στη μη παράδοση της συμφωνηθείσας ποσότητας πετρελαίου θέρμανσηςκαι στη παροχή παραπλανητικών πληροφοριών
Οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που ακολούθησε η εταιρία, και για τις οποίες βεβαιώθηκαν παραβάσεις, αφορούσαν:
– Στη μη παράδοση της συμφωνηθείσας ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης εντός της προθεσμίας που προέβλεπε η σύμβαση, ούτε όμως και στην προθεσμία που συμφωνήθηκε μεταγενέστερα με τους καταναλωτές.
– Στην μη επιστροφή του τιμήματος στους καταναλωτές που ακύρωσαν την παραγγελία τους εκ του ανωτέρω λόγου.
– Στην παροχή παραπλανητικών πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης του πετρελαίου θέρμανσης.
– Στη πρόσκληση για αγορά του προϊόντος σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή χωρίς ωστόσο να ενημερώνονται οι καταναλωτές για τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία δεν μπόρεσε να το προμηθεύσει στην τιμή αυτή, σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες (διαφήμιση «δόλωμα»).
Επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή καταναλωτή 1520 που λειτουργεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις