Πρόεδρος στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης είναι με κάθε επισημότητα πλέον ο οικονομολόγος, κ. Κώστας Ταγγίρης, που διαδέχεται τον κ. Γιώργο Σκόρδα.

Ο κ. Ταγγίρης ανέλαβε σήμερα επισήμως χρέη προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΘ, στην τελετή παράδοσης και παραλαβής των καθηκόντων του στα γραφεία του Οργανισμού, παρουσία του τέως προέδρου, Γιώργου Σκόδρα και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου. Μετά την τελετή, διεξήχθη και η πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ, παρουσία και του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Κάνοντας τις πρώτες του δηλώσεις ως πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ο κ. Ταγγίρης δήλωσε πως γνωρίζει τα προβλήματα του οργανισμού, ενώ τόνισε ότι έχει ως στόχο να συμμαχήσει με τους εργαζόμενους. Εισαγωγικά, εξήγησε πως το “κίνητρο προσφοράς στη Θεσσαλονίκη” έπαιξε καταλυτικό ρόλο ώστε να αποδεχθεί την πρόταση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, για να αναλάβει τη θέση του προέδρου στον ΟΑΣΘ.

“Γνωρίζω που ήρθα, σε έναν από τους πιο ιστορικούς οργανισμούς της πόλης, που η δραστηριότητα του αφορά την καθημερινότητα και τη ζωή των Θεσσαλονικέων”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταγγίρης και πρόσθεσε: “Γνωρίζω ότι οι Θεσσαλονικείς περιμένουν καλύτερες και πιο ποιοτικές υπηρεσίες από μας”.

Κ. Ταγγίρης: “Πάμε για μία δυνατή συμμαχία διοίκησης – εργαζομένων ΟΑΣΘ”

“Πάμε για μια συμμαχία διοίκησης, εργαζομένων, μια δυνατή συμμαχία για να δώσουμε αυτό που θέλουν οι Θεσσαλονικείς” ανέφερε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ, δηλώνοντας πως έχει επίγνωση για τα προβλήματα των εργαζομένων του οργανισμού και πως έχει ως στόχο να λυθούν άμεσα. Επιπλέον, αποκάλυψε ότι είχε τις πρώτες του επαφές με εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, οι οποίοι, όπως εξήγησε, κατάλαβαν τις θέσεις του.

“Θεωρώ ότι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ είναι η ψυχή και η δύναμη του Οργανισμού. Στα επίκαιρα, στα τωρινά προβλήματα που υπάρχουν, θα δώσουμε θετικές απαντήσεις. Πιστεύω στη δύναμη του διαλόγου, ως εργαλείο για επίλυση προβλημάτων και δημιουργία συναινέσεων. Η δύναμη του διαλόγου είναι στα δύσκολα, όταν οι λύσεις και οι συναινέσεις δεν είναι εύκολες, τότε ο διάλογος χρειάζεται ακόμα περισσότερο” σημείωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ.

Κλείνοντας, ο κ. Ταγγίρης έκανε έναν συσχετισμό με το ποδόσφαιρο, λέγοντας ότι “όταν υπάρχει ένα νέο ξεκίνημα στις ομάδες, υπάρχει η έκφραση «θα μιλήσουμε στο γήπεδο». Η ομάδα του ΟΑΣΘ, θα μιλήσει στους δρόμους, τους μεγάλους και μικρούς δρόμους, στις στάσεις της Θεσσαλονίκης. Οι νέοι, οι γυναίκες, οι φοιτητές, οι επιχειρηματίες, οι συνταξιούχοι, θα χαίρονται να πηγαίνουν στους προορισμούς τους, με τα λεωφορεία μας”.

Ο απολογισμός του Γιώργου Σκόδρα στη διοίκηση του ΟΑΣΘ

Λίγο πριν παραδώσει… σκυτάλη στον κ. Ταγγίρη, ο τέως πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας, έκανε απολογισμό των όσων πέτυχε ο ΟΑΣΘ με τον ίδιο στην ηγεσία του οργανισμού, ενώ παράλληλα εξέφρασε την αισιοδοξία του για την νέα διοίκηση.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Σκόρδας δήλωσε ότι “εκπονήσαμε άμεσα συνεκτικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που παραλάβαμε, καινοτομήσαμε εισάγοντας την μίσθωση λεωφορείων και πετύχαμε μαζί με τον Δήμο Θεσσαλονίκης να φέρουμε περισσότερα από 300 λεωφορεία στην πόλη μέσα σε 12 μήνες, περισσότερα από όσα είχαν έρθει τα προηγούμενα 30 χρόνια”.

Συμπλήρωσε ότι “μεριμνήσαμε για την θεσμική θωράκιση του Οργανισμού, εισάγοντας την απαλλαγή από τον ΦΠΑ της τακτικής επιχορήγησης από το κράτος, επιλύσαμε το χρονίζον θέμα της αποζημίωσης για την ασκούμενη κοινωνική πολιτική, με την ενιαία απόδοσή του στον ΟΑΣΘ, από το Υπουργείο Μεταφορών και προωθήσαμε την αποζημίωση του Οργανισμού για τα διαφυγόντα έσοδα λόγω covid”.

Ο κ. Σκόδρας συνέχισε τον απολογισμό λέγοντας ότι “εισαγάγαμε ρυθμίσεις για το προσωπικό, ώστε να μην επιβαρυνθεί από λάθη και παραλείψεις του παρελθόντος και προχωρήσαμε στην αναδιοργάνωση του Οργανισμού, εφαρμόζοντας για πρώτη φορά ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμων, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό και την αδειοδότηση των ιδιωτικών πρατηρίων του Οργανισμού”.

Τέλος ο απερχόμενος πρόεδρος του ΟΑΣΘ εξήγησε ότι “θεσπίσαμε νέο, καινοτόμο σύστημα ελέγχου της εισιτηριοδιαφυγής με τους «Στάσιμους Ελεγκτές» και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κομίστρου. Δημιουργήσαμε ολοκληρωμένο ψηφιακό κέντρο διαχείρισης και ρύθμισης κυκλοφορίας και άλλα πολλά”.

Τέλος, για τη νέα διοίκηση υπογράμμισε ότι “είμαστε βέβαιοι ότι η επόμενη διοίκηση, θα πετύχει ακόμα περισσότερα πράγματα για την αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης”.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΙΝΤΣΙΟΣ

thestival.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις