«Η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια» εξήγησε ο πρόεδρος των εργαζομένων
Όπως είπε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1, «η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια. Το κέντρο ελέγχου δεν ξέρει πού βρίσκονται οι συρμοί», συμπληρώνοντας ότι «οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα ”ψαλίδια”, αλλάζουν ανά πάσα στιγμή».
Στη συνέχεια, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, εξήγησε πως «υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, εκεί που πηδάει ο επιβάτης να σκοτωθεί» ενώ διευκρίνισε ότι «αν το κέντρο ελέγχου είναι ”τυφλό”» υπάρχει κίνδυνος. Μάλστα, έδωσε παράδειγμα όταν ένας Ιταλός έκανε επανεκκίνηση χωρίς να ενημερώσει το κέντρο στην Αθήνα, με αποτέλεσμα να σβήσει τελείως το κέντρο.
Και αναρωτήθηκε: «Αν το κέντρο ελέγχου είναι “τυφλό”, πώς θα διαχειριστούν οι συνάδελφοι ένα περιστατικό με μία μονοδρόμηση ή ένα περιστατικό που πρέπει να χρησιμοποιήσει μόνο η μία γραμμή; Με ασύρματο. Και εάν δεν πιάνει;», καταλήγοντας στο ότι «ο ανθρώπινος παράγοντας έρχεται μετά και συμβαίνει το μοιραίο. Αυτό είναι το πρόβλημα».
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις