Πολίτης μας κατήγγειλε,  πως τηλεφώνησε στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2106926210 που υπάρχει στην ιστοσελίδα της ΕΥΠ https://www.nis.gr/el/contact , αναφέροντας όλα τα στοιχεία του,  και ζήτησε να συνομιλήσει με τη γραμματέα του διοικητή της υπηρεσίας, κ Δεμίρη, για ένα σοβαρό θέμα.

Η απάντηση της τηλεφωνήτριας ήταν,  αν γνωρίζει το όνομα της γραμματέως. Ο πολίτης απάντησε πως δεν το γνώριζε,  αλλά θα ήθελε να επικοινωνήσει μαζί της. Η τηλεφωνήτρια είπε, θα το δώσει.

Δύο ώρες μετά, ο πολίτης ξανατηλεφώνησε στο ίδιο νούμερο, όπου απάντησε άντρας αυτή τη φορά. Ο πολίτης του ανέφερε την προηγούμενη επικοινωνία, και ο άντρας του απάντησε πως… έχουν σχολάσει, και μετά τις 15.00΄ το τηλέφωνο γυρνά σε άλλο τμήμα.

Την επόμενη ημέρα ο πολίτης ξανακάλεσε στο ίδιο νούμερο. Αυτή τη φορά απάντησε μια άλλη κυρία. Ο πολίτης της ανέφερε πως είχε μιλήσει την προηγούμενη ημέρα με συνάδελφό της, και η κυρία του απάντησε…και? Σχεδόν τον μάλωσε, που ξαναπήρε. Πριν κλείσει,  του ανέφερε πως θα πει της γραμματέως του διοικητή, πως τηλεφώνησε.

 

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι λοιπόν,  μήπως και συγκινηθεί κάποιος στην πολύπαθη αυτή υπηρεσία,  και επιτέλους τη διοικήσει.

ΕΘΝΙΚΗ υπηρεσία πληροφοριών, σημαίνει πως ανήκει στο Έθνος, σε όλους τους Έλληνες, και δεν είναι τσιφλίκι του καθενός υπαλλήλου,  να συμπεριφέρεται σε πολίτη, όπως αυτός επιθυμεί.

Η ΕΘΝΙΚΗ αυτή υπηρεσία, που στελεχώνεται από δημοσίους υπαλλήλους, υποχρεούται να επικοινωνεί με όποιον πολίτη της απευθύνεται,  και να αξιολογεί το αίτημά του. Αλλά ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ!

Στα καθήκοντα της γραμματέως, είναι η επικοινωνία με όσους ζητούν το διευθυντή της, να φιλτράρει το αίτημα και αναλόγως να το κατευθύνει στον αρμόδιο υπάλληλο,  ή να κλείνει τη συνάντηση με τον διευθυντή της.

Εκτός εάν στην ΕΥΠ, η γραμματέας πρέπει να έχει και γραμματέα…

 

Καλή λοιπόν η νέα εικόνα που θέλει να προσδώσει ο κ Δεμίρης με τη δημοσιοποίηση της Ετήσιας Έκθεσης https://happenednow.gr/i-etisia-ekthesi-tis-efp-tromokratia-dark-web-kai-kataskopoi-se-elliniko-edafos/  που πρόσφατα είδαμε, αλλά όπως φαίνεται το Μαγαζί νοσεί! Οι υπάλληλοι έχουν κόψει χαλινάρι και οι “ευκαιρίες” χάνονται…

Αντίθετα με άλλες ανάλογες υπηρεσίες ξένων χωρών που ενεργοποιούνται στη χώρα μας, και σίγουρα ενδιαφέρονται για κάθε πληροφορία,  προωθώντας τα τηλεφωνήματα πολιτών αρμοδίως, και μάλλον έτσι θα κάνουν και σε αυτή την περίπτωση.

 

Στέφανος Παπαδόπουλος

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις