Την περασμένη Κυριακή ο γνωστός επιχειρηματίας αγόρασε γλυκά από γνωστό ζαχαροπλαστείο που βρίσκεται στα νότια προάστια και πήγε στο σπίτι. Την ώρα που έτρωγε το γλυκό του ένιωσε πως τραυματίστηκε στη γλώσσα και στο κάτω χείλος από κάποιο αιχμηρό αντικείμενο. Ήταν γυαλί.
Ο ίδιος ο επιχειρηματίας περιγράφει στο newsit.gr όσα έγιναν: «Την Κυριακή των Βαίων αποφασίσαμε με τη σύντροφο μου να πάμε να πάρουμε γλυκά από γνωστό ζαχαροπλαστείο των νοτίων προαστίων. Πήραμε ένα μους σοκολάτα και άλλα δύο γλυκά και πήγαμε στο σπίτι. Στο σπίτι πήρα το κουτάλι και άρχισα να τρώω τη μους σοκολάτα. Ξαφνικά άρχισα να αισθάνομαι τσιμπήματα από κάτι αιχμηρό σαν καρφίτσα.
Δεν πήγε το μυαλό μου στο κακό. Έβαλα το χέρι μου στο στόμα και βρήκα το γυαλί. Δεν ήθελα να πιστέψω όμως ακόμα ότι ήταν πραγματικό γυαλί».
Και συνεχίζει: «Ένιωθα τσιμπήματα και στο χείλος και στη γλώσσα. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και είδα αίματα στο χείλος μου. Τα καθάρισα και πήγαμε με τη σύντροφό μου στο κατάστημα. Ενημερώσαμε το 100 για να καταγραφεί το συμβάν αλλά δεν θέλαμε να κάνουμε μήνυση τότε.
Ο υπεύθυνος του καταστήματος έλειπε και ζήτησε τηλεφωνικά από τη σύντροφό μου να συναντηθούμε την επόμενη μέρα. Έτσι πήγαμε να τον συναντήσουμε. Εκεί μας είπε ότι ήθελε να μας αποζημιώσει με κουπόνια αξίας 1.000 ευρώ, ώστε να έχουμε δωρεάν γλυκά από το κατάστημα. Η συμπεριφορά αυτή όμως ήταν ιδιαίτερα προσβλητική, καθώς μιλούσε και με ύφος. Τώρα όμως κι εγώ, αποφάσισα να απευθυνθώ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και να καταθέσω και μήνυση».
Όπως επισημαίνει ο ίδιος στο newsit.gr, «έχω τρομάξει πάρα πολύ και θα μπορούσε να έχει και χειρότερη κατάληξη όλο αυτό. Θα μπορούσα να έχω καταπιεί το γυαλί και να χάσω και τη ζωή μου από αυτό που έγινε», καταλήγει.
Η δικηγόρος του επιχειρηματία Ανθούλα Ανάσογλου δηλώνει:
«Μία μικρή πολυτέλεια απόλαυσης είναι για όλους η κατανάλωση γλυκών, κυρίως στο κυριακάτικο οικογενειακό μας τραπέζι.
Αυτή η πολυτέλεια της απόλαυσης, παραλίγο να είχε μοιραίες συνέπειες για τον εντολέα μου που ευτυχώς πρόλαβε τα χειρότερα.
Ένα κομμάτι γυαλί μέσα στο γλυκό που έτρωγε, λίγο έλειψε να είναι μία παγίδα θανάτου αν δεν το είχε αντιληφθεί εγκαίρως.
Την ίδια στιγμή, ενώ οι οδηγίες από τον Συνήγορο του Καταναλωτή είναι ξεκάθαρες και σαφείς, η εταιρεία προσπάθησε να διασκεδάσει το γεγονός, προσφέροντας αντί συγγνώμη μια δωροεπιταγή για την κατανάλωση γλυκών ενός έτους.
Είναι πραγματικά λυπηρό σε μία περίοδο που η ζήτηση των γλυκών έχει τεράστια αύξηση, να παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα βαριάς αμελείας που μπορεί να επιφέρουν μοιραίο τραυματισμό και η μητέρα εταιρεία που φημίζεται για τα γλυκά της να προσπαθεί να διασκεδάσει το γεγονός και να το υποβαθμίσει.
Το λόγο πλέον έχει η δικαιοσύνη».
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις