Σύμφωνα με την έκθεση, δεν υπήρξε σύγκρουση των μηχανών των δύο αμαξοστοιχιών, αλλά εκτροχιασμός, απότοκος του απεγνωσμένου χειρισμού του μηχανοδηγού, ενέργεια που ελαχιστοποίησε στο μέτρο του δυνατού την ισχύ της σύγκρουσης, αυτό φαίνεται από την στρέβλωση στις γραμμές ανόδου, γι αυτό σταμάτησε και η καταγραφή από το καταγραφικό, συνέπεια απότομης πέδησης.
Τουλάχιστον 16 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τη φωτιά, καθώς τουλάχιστον πέντε από αυτούς, εντοπίστηκαν σε στάση πυγμάχου, στάση του ανθρώπου όταν καίγεται ζωντανός.
Από την έκθεση των πραγματογνωμόνων προκύπτει ακόμα και κακή φόρτωση λαμαρινών, στα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας, οι οποίες μετά την πέδη επιβάρυναν τις συνέπειες του δυστυχήματος, αφού σε πολλά σημεία εμβόλισαν τα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
Η τελική έκθεση, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, θα κατατεθεί αύριο στον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας που χειρίζεται την υπόθεση.
thestival.gr
Φωτογραφία: Intime
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις