Οι πελάτισσες πλήρωναν ολόκληρα πακέτα και στην συνέχεια το κέντρο αισθητικής «έκλεινε» χωρίς να τους επιστρέψει τα χρήματά τους

Στο προσκήνιο βρίσκεται για ακόμη μία φορά γνωστό κέντρο αισθητικής στην Αθήνα, που παίρνει προκαταβολές από πελάτισσές του και στην συνέχεια τις εξαπατά, αφού «εξαφανίζεται» ως επιχείρηση.

Σύμφωνα με καταγγελία πελάτισσας, οι εργαζόμενοι σε βάζουν να προπληρώσεις το πρόγραμμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι και στη συνέχεια δεν σε εξυπηρετούν, ενώ αρνούνται να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου. Ειδικότερα, το ινστιτούτο, που επιδίδεται σε ενδιαφέρουσες διαφημίσεις στα social media και σε επαναλαμβανόμενες κλήσεις, όταν εξαπατά τους ανυποψίαστους πελάτες και τους «φεσώνει», βάζει «λουκέτο», εξαφανίζεται από το διαδίκτυο και αλλάζει επωνυμία.

Τον Ιούνιο του 2023, στην ίδια διεύθυνση στην οδό Ερμού με την εμπορική επωνυμία τότε: «COSMEDICAL» επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές

«Πήγα για laser και έβγαλα φουσκάλες»

Μία από τις εξαπατημένες πελάτισσες, η κυρία Ελένη, μίλησε νωρίτερα σήμερα το πρωί για την εμπειρία της με το κέντρο αισθητικής.

«Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με laser. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα την φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο που χρειάζεται. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω», περιέγραψε αρχικά και συνέχισε:

«Πήγα, εξ όψεως το ”ιατρείο” ήταν ωραίο, προπλήρωσα την θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό. Όταν έκανα το λέιζερ ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα ”για να περάσει”. Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα ξανά κάνει laser και το θεώρησα φυσιολογικό».

Η ίδια επεσήμανε πως της είχαν κλείσει ραντεβού για το επαναληπτικό, όμως την ημέρα που ήταν να πάει, της έστειλαν μήνυμα, με το οποίο της γνωστοποιούσαν πως ακυρώνεται η συνεδρία, λόγω σοβαρού προβλήματος. «Είναι μια επαναλαμβανομένη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας», τόνισε η κ. Ελένη.

«Έκανα θεραπεία κυτταρίτιδας και γέμισαν μελανιές τα πόδια μου»

Από την πλευρά της, η κυρία Ουρανία κατήγγειλε ότι έκανε μεσοθεραπεία αξίας 420 ευρώ για την κυτταρίτιδα και μελάνιασε το πόδι της.

«Με έπαιρναν συνεχώς τηλέφωνο και μου έλεγαν ότι έχω κερδίσει μια θεραπεία δωρεάν για πρόσωπο ή σώμα. Ενώ στην αρχή είχα αρνηθεί να πάω, μια μέρα που ήμουν κοντά στον χώρο τους είπα να πάω. Μίλησα με μια υπεύθυνη και αποφάσισα να κάνω μια θεραπεία σώματος. Αυτές ήταν 4 ή 6», είπε και συμπλήρωσε:

«Την πρώτη συνεδρία την έκανα την ίδια μέρα και δεν είχε καλό αποτέλεσμα. Γέμισαν μελανιές τα πόδια μου, και οι μελανιές ήταν τρομακτικές. Με είδε υποτιθέμενη ιατρός, δεν γνωρίζω τι ήταν. Με πίεζαν να πληρώσω εκείνη τη στιγμή. Την δεύτερη φορά δεν τους βρήκα. Πήγαν στον χώρο τους και ήταν κλειστό. Δεν είχα καμία ενημέρωση».

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις