Εκτός ορίων έχει φτάσει πλέον η πρόκληση της woke ατζέντας και πλέον τα βάζει με την βάση της δυτικής φιλοσοφίας και ύπαρξης, ήτοι την αρχαία ελληνική φιλοσοφία.
Σχέδιο ακαδημαϊκών της αποκαλούμενης woke κουλτούρας για την «αποαποικιοποίησης» της φιλοσοφίας οδηγεί σε παραγκωνισμό του Αριστοτέλη και του Σωκράτη υπέρ των στοχαστών της νέας εποχής και διαγράφει εξαιρετικά επιτεύγματα του δυτικού πολιτισμού.
Οι ακαδημαϊκοί σε διεθνές επίπεδο έχουν εμπλακεί σε έναν άγριο καυγά σχετικά με την απόφαση ενός πανεπιστημίου να παραμερίσει φιλοσόφους όπως ο Αριστοτέλης και ο Σωκράτης υπέρ της «αποαποικιοποίησης» της μάθησης στην τάξη με την απαλλαγή από «νεκρούς λευκούς άνδρες», αναφέρει η Daily Mail.
Ο νέος οδηγός σκάνδαλο
Ένας νέος αδιανόητος οδηγός δημιουργήθηκε για σχολεία και πανεπιστήμια δημιουργήθηκε από το Πανεπιστήμιο SOAS του Λονδίνου, πρώην Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών.
Η παραγωγή του νέου…οδηγού έγινε από τέσσερις προπτυχιακούς φοιτητές και τέσσερις ακαδημαϊκούς του SOAS, ανέφεραν οι Times. Οι στοχαστές της νέας εποχής που προτείνονται αντί αυτών περιλαμβάνουν μια Ινδοαμερικανίδα φεμινίστρια, έναν Νιγηριανό «θεωρητικό του φύλου» και έναν Ιάπωνα ειδικό του ζεν.
Απορρίπτεται η μελέτη των κλασικών Ελλήνων στοχαστών Αριστοτέλη, Πλάτωνα και Σωκράτη ως «θεωρητικολογία της πολυθρόνας». Όλα αυτά προκάλεσαν προφανέστατες αντιδράσεις καθώς όπως υποστηρίζεται διαγράφει «την ταυτότητα και τα εξαιρετικά επιτεύγματα του δυτικού πολιτισμού».
Ο Δρ Paul Giladi, ένας από τους συνδημιουργούς, δήλωσε: «Αναπολώντας τα δικά μου χρόνια στο πανεπιστήμιο, είδα ότι η φιλοσοφική μου εκπαίδευση ήταν τυφλή, ακόμη και αδιάφορη για τον πλούτο της σοφίας από την Αφρική, την Ασία, τη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική και τις κοινότητες των ιθαγενών».
Ο οδηγός περιγράφει πώς η διδασκαλία στο κύριο πρόγραμμα σπουδών «επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο σε κανονικούς δυτικούς φιλοσόφους που προσφέρουν σε βάθος αναδρομές των δικών τους εμπειριών» και προσθέτει: «Μεγάλο μέρος του επιστημολογικού λόγου περιλαμβάνει επίσης “θεωρητικολογία της πολυθρόνας”».
Οι συγγραφείς διατείνονται ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να κατανοήσουν καλύτερα το ρόλο τους στα «ρατσιστικά συστήματα».
Τέλος στις γραπτές εξετάσεις
Προτείνεται επίσης το τέλος των γραπτών εξετάσεων, των τεστ με στυλό και χαρτί και των δοκιμίων, που υποστηρίζεται ότι δυσχεραίνουν άδικα τους μαθητές που είναι νευροτυπικοί ή προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά υπόβαθρα.
Τα ιστολόγια, τα podcasts, οι εκθέσεις, οι μελέτες περιπτώσεων και τα infographics προτείνονται ως πιθανές εναλλακτικές λύσεις για την αξιολόγηση των μαθητών φιλοσοφίας.
Το SOAS, όπου πάνω από το ήμισυ των εισακτέων προέρχεται από εθνικές μειονότητες, περιγράφει τον εαυτό του ως «ένα εξαιρετικά ποικιλόμορφο φοιτητικό σώμα’ και λέει ότι η αποστολή του είναι να «προσλαμβάνει και να διδάσκει ποικιλόμορφους φοιτητές».
Μεταξύ των αποφοίτων περιλαμβάνονται η πολιτικός της Μιανμάρ Aung San Suu Kyi, η δημοσιογράφος και σεναριογράφος Jemima Khan, ο σκιώδης υπουργός Εξωτερικών των Εργατικών David Lammy και ο αείμνηστος Αμερικανός τραγουδιστής και ακτιβιστής Paul Robeson.
newsbomb.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις