Ο ιδιοκτήτης μιας Corvette Z06 υποστηρίζει ότι δύο τεχνικοί, σε έναν αντιπρόσωπο της GM, έβγαλαν το αυτοκίνητό του από το γκαράζ του συνεργείου, όταν το άφησε μαζί για σέρβις, για να… κάνουν την πλάκα τους.
Έχει, επίσης, καταγράψει από την κάμερα στο ταμπλό και τον ήχο από αυτά τα joyrides και έτσι προχώρησε στη δημόσια καταγγελία του. Αυτό φαίνεται να είναι ακόμη μεγαλύτερη απόδειξη ότι ορισμένα τμήματα σέρβις, δεν είναι τόσο προσεκτικά με τα αυτοκίνητα πελατών όσο θα έπρεπε. Για να το θέσουμε, όσο πιο κομψά, γίνεται…
Αυτή η ιστορία και το αντίστοιχο βίντεο μας έρχονται από έναν ιδιώτη, που λέει ότι άφησε το αυτοκίνητό του για σέρβις στο Modern Chevrolet, στο Burlington, NC, μόνο για να ζήσει μια σειρά από φρικτές εμπειρίες.
Το χρονικό της περιπέτειας ξεκίνησε, όταν άφησε την Corvette, για μια αποκατάσταση βλάβης, με σκοπό να το παραλάβει πριν από το Σαββατοκύριακο. Ο έμπορος δεν το είχε αγγίξει καν μέχρι το Σάββατο, οπότε ο ιδιοκτήτης το πήρε ξανά.
Το άφησε για άλλη μια φορά, τη Δευτέρα. Και πάλι, περνάει μια ολόκληρη εβδομάδα και το επόμενο Σάββατο, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δεν είχε ακόμη καν κοιτάξει το αυτοκίνητο. Σε αυτό το σημείο, ο ιδιοκτήτης ενέπλεξε την GM Corporate, η οποία προφανώς είχε αντίκτυπο.
Ισχυρίζεται ότι ακόμη και τότε, χρειάστηκε ο έμπορος δύο επιπλέον εβδομάδες, για να διαπιστώσει ότι ήταν ένα ελαττωματικό μπεκ που προκαλούσε διακοπές στη λειτουργία του κινητήρα.
Όταν τελικά πήρε το αυτοκίνητο πίσω, είπε ότι τα γυαλιά ηλίου του δεν υπήρχαν πουθενά και έτσι αποφάσισε να ελέγξει τα πλάνα από την in-board κάμερα της Z06.
Έτσι, έφτασε στην αποκάλυψη των δύο μηχανικών, που αποφάσισαν να ξεσαλώσουν με το σπορ αυτοκίνητό του, στην… υγειά του κορόιδου. Που, όπως αποδείχτηκε, για κακή τους τύχη, δεν ήταν και τόσο κορόιδο.
newsauto.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις