Τι γίνεται με τη γραμμή 4 του μετρό;

Το τεχνικό συμβούλιο δημοσίων έργων εξετάζοντας την Παρασκευή 27/9/24 σειρά θεμάτων που αφορούν την γραμμή 4 του μετρό έκρινε, μεταξύ άλλων, ότι οι εργολάβοι δικαιούνται προκαταβολή για να αγοράζουν ιδιόκτητο μηχανολογικό εξοπλισμό, όπως για παράδειγμα μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων, τους γνωστούς «μετροπόντικες», καθώς και να καλύπτουν και το κόστος των εγγυητικών επιστολών. Εντυπωσιακό, αφού μέχρι τώρα η αγορά πίστευε ότι η προκαταβολή εκ του νόμου δίνεται μόνο για να αγοράζουν υλικά ή εγκαταστάσεις, το όφελος των οποίων το έχει το δημόσιο.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση εάν οι «μετροπόντικες» αγοράστηκαν με κονδύλια του δημοσίου αλλά ανήκουν στην Άβαξ (που εκτελεί το έργο της γραμμής 4) και πουληθούν στον ανάδοχο άλλου εργοταξίου και ο ανάδοχος αυτός χρησιμοποιήσει την προκαταβολή για να τους αγοράσει, έχουμε το οξύμωρο το δημόσιο να έχει πληρώσει για τους ίδιους «μετροπόντικες» δύο φορές…

Και ποιος τελικά ευθύνεται, αν όχι ο εργολάβος για τις μεγάλες καθυστερήσεις της γραμμής 4; Αληθεύει επίσης ότι έχει χαριστεί στον εργολάβο και το πριμ καλής εκτέλεσης, την στιγμή μάλιστα που του έχουν δοθεί 20 εργοτάξια για εκτέλεση εργασιών και λειτουργούν μόνο τα 7; Ο αρμόδιος υπουργός κ. Σταϊκούρας έχει εικόνα για αυτή την σκανδαλώδη κατάσταση;

ieidiseis.gr

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις