Οι βαρώνοι που ελέγχουν τις μάντρες, τα δώρα – αυτοκίνητα που μοιράζουν σε υπαλλήλους που συνεργάζονται μαζί τους και οι μίζες. Η δικογραφία του 2017 και η σύλληψη διευθυντή του οργανισμού.



Μεγάλες επεκτάσεις έχει η δράση της «μαφίας του σκραπ» στον Ασπρόπυργο, καθώς όπως αποκαλύπτεται έγιναν συλλήψεις δολιοφθορέων Ρομά αλλά και ενός υπαλλήλου της εταιρείας που έκανε εργασίες στο δίκτυο του ΟΣΕ που τους έδινε πληροφορίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε5», το περιστατικό έλαβε χώρα στην οδό διυλιστηρίων στα Νεόκτιστα σε τμήμα του παλιού δικτύου που αυτή τη περίοδο πραγματοποιούνται εργασίες. Νωρίτερα είχαν γίνει κι άλλες 3 συλλήψεις ρομά με καλώδια χαλκού στο αυτοκίνητο τους αλλά δεν είναι γνωστό αν συνδέονται τα περιστατικά.

Οι τέσσερις εκ των πέντε συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω να αφαιρούν καλώδια και άλλα μεταλλικά αντικείμενα. Πρόκειται για τρεις άνδρες και μια γυναίκα Ρομά.

Παράλληλα, όπως πληροφορούμαστε, χειροπέδες πέρασαν και σε έναν 50χρονο άνδρα, ο οποίος είναι υπάλληλος στην εταιρεία που έκανε τις εργασίες στο δίκτυο και φέρεται να τους έδινε πληροφορίες και μάλιστα επ αμοιβής για τις ώρες που μένουν αφύλαχτες οι περιοχές των έργων για να μπορούν να κλέψουν.

 

Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που υπάλληλος με άμεση ή έμμεση σχέση με τον οργανισμό συνεργάζεται με κλέφτες υλικών.

Όπως προκύπτει από δικογραφία που έχει στην διάθεση του το edolio5, τρεις «βαρώνοι» του σκραπ «στρατολογούσαν» και διέταζαν υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΣΕ και μία ολόκληρη ομάδα υπαλλήλων του Οργανισμού καταφέρνοντας για τουλάχιστον δύο χρόνια να κυριαρχούν στους διαγωνισμούς εκποίησης «άχρηστων» υλικών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τζίρος εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, ακριβά αυτοκίνητα, εταιρίες στη Βουλγαρία, λαδώματα ακόμα και ύψους 40.000 ευρώ για μία… εξυπηρέτηση και διαφθορά που άγγιζε τη ραχοκοκαλιά του ΟΣΕ, συνθέτουν το σκηνικό της «μαφίας του σκραπ».

Η δικογραφία που αναφερόμαστε ενέπλεκε προϊστάμενο Διεύθυνσης της «ΟΣΕ Α.Ε.». Και αυτό γιατί επρόκειτο για ένα στέλεχος που έχει περάσει από νευραλγικές θέσεις, ενώ το παράδοξο είναι ότι σε δημόσιες τοποθετήσεις του αναφερόταν «στο μέλλον του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα» προσθέτοντας ότι «χρειάζεται πολιτική βούληση για να αναπτυχθεί περισσότερο».

Η πικρή αλήθεια, όπως περιγράφεται μέσα στη δικογραφία που βρίσκεται στη διάθεση του edolio5 είναι ότι η οργάνωση είχε παντελώς στη… δούλεψή τους τους υπαλλήλους του ΟΣΕ. Χαρακτηριστικό είναι ότι κάποιοι από αυτούς επέβλεπαν ατάραχοι τη διαδικασία παράνομης φόρτωσης σκραπ σε φορτηγά των Ρομά.

Η κάρτα του προϊσταμένου Διεύθυνσης του ΟΣΕ υπήρχε στη διάθεση των κατηγορουμένων. Οι αστυνομικοί την κατάσχεσαν, μάλιστα, μέσα σε Πόρσε Καγιέν αρχηγικού μέλους του κυκλώματος που ερευνήθηκε στο Βόλο. Στις 28 Νοεμβρίου 2017 υπέγραψε απόφαση που αφορούσε σε εικονική ανάθεση μεταφοράς σιδηροτροχιών και διάσπαρτου σιδηροδρομικού υλικού, με την οποία επιτρέπονταν σε εταιρεία που διαχειρίζονταν αρχηγικό μέλος, η μεταφορά υλικού από τους σιδηροδρομικούς σταθμούς Λαχανόκηπων, Ιωνίας και Φιλαδέλφειας, σε φυλασσόμενο χώρο. Η απόφαση εκδόθηκε για να προσδοθεί νομιμοφάνεια στην παρουσία μελών της οργάνωσης στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπου παρουσία διεφθαρμένων υπάλληλων του ΟΣΕ αφαιρέθηκαν τουλάχιστον 510 τόνοι σκραπ. Η «μίζα» που πήραν για να κάνουν τα… στραβά μάτια ήταν 15.000 ευρώ.


Ο βαρώνος
Ο ένας από τους τρεις αρχηγούς, ηλικίας 43 ετών τότε, που έκαναν «κουμάντο» στην οργάνωση είχε φτάσει στο σημείο να δίνει αυτοκίνητο σε υπάλληλο του ΟΣΕ για μετακινήσεις του. Ο 43χρονος είναι ιδιοκτήτης εταιρίας χονδρικού εμπορίου παλαιών σιδήρων και μετάλλων στο Βόλο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι σε ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2016 εγκρίνεται επιχορήγηση ύψους 45.000 ευρώ για τον εκσυγχρονισμό «μονάδας ανακύκλωσης» (σ.σ. πρόκειται για της εγκαταστάσεις της εταιρίας του στο Βόλο) για επένδυση ύψους 100.000 ευρώ.

Η άκρη του νήματος για το «ξήλωμα» της οργάνωσης και τις 19 συλλήψεις (ανάμεσά τους οχτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ), βρέθηκε, όπως περιγράφεται στη δικογραφία, το πρωί της 12ης Δεκεμβρίου 2017 στην περιοχή του εγκαταλελειμμένου σιδηροδρομικού σταθμού Λαχανόκηποι του Δήμου Δέλτα Θεσσαλονίκης. Εκεί αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι άγνωστοι έκλεψαν σιδηροδρομικό υλικό (τροχούς, άξονες βαγονιών) και το φόρτωσαν σε οχήματα που ανήκαν στις εταιρίες των Ρομά (μεταξύ αυτών η εταιρία του 43χρονου βαρόνου). Το εντυπωσιακό είναι ότι οι αστυνομικοί που είχαν αναλάβει την παρακολούθηση των δραστών διαπίστωσαν ότι παρόντες στη διαδικασία ήταν δύο υπάλληλοι του ΟΣΕ, ο ένας εκ των οποίων βρισκόταν στο σημείο με όχημα ιδιοκτησίας ενός εκ των αρχηγών.

edolio5.blogspot.com

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις