Δεν ξέρω σε πόσους είναι γνωστό ότι ελληνικές εταιρείες διαχείρισης ρυμουλκών και ναυαγοσωστικών πλήρωσαν 100 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να κατασκευάσουν δέκα ρυμουλκά σε ναυπηγεία της Τουρκίας.
Το Προεδρικό Διάταγμα 83/2022, επέφερε καταλυτικό χτύπημα στις ελληνικές εταιρείες.
Αντί να δοθεί χρόνος για να ναυπηγηθούν σε ελληνικά ναυπηγεία τα ρυμουλκά, τέθηκε ασφυκτικά χρονικά περιθώρια.
Έτσι, χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία ενίσχυσης των Ναυπηγείων στην Ελλάδα.
Όμως, η επαναλειτουργία των μεγάλων ναυπηγείων, δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό με τα μικρότερα, εξαιτίας τροπολογιών και διατάξεων που ευνοούν συγκεκριμένους.
Άνθρωποι της Ακτής Μιαούλη, μου έλεγαν ότι υπάρχουν αυστηρές προδιαγραφές για τη λειτουργία των μικρών ναυπηγείων, αλλά ταυτόχρονα πριμοδοτούνται τα μεγάλα ναυπηγεία και δεν υπάρχει σε αυτά κανένας έλεγχος. π.χ. του Ξενοκώστα με την ONEX!
Χαρακτηριστικά λένε ότι υπάρχουν Ναυπηγεία που το κράτος εξακολουθεί να πληρώνει το ΕΦΚΑ των εργαζομένων και να τους παρέχει και άλλες ευνοϊκές ρυθμίσεις που δεν ισχύουν για τα μικρά ναυπηγεία.
Επίσης θέτουν και ορισμένα ερωτήματα, όπως: «έχουν μεταβιβαστεί τα περιουσιακά στοιχεία των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου και Ελευσίνας στην ΟΝΕΧ;», «Ποιoς πληρώνει το ρεύμα, τα τηλέφωνα στα δυο ναυπηγεία;», «Oι μεταβιβάσεις χερσαίων χώρων στο Σκαραμαγκά, ισοδυναμούν και με άδεια λειτουργίας ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών;» «Για ποιο λόγο δεν πληρώνουν τέλος ελλιμενισμού τα μεγάλα ναυπηγεία, ενώ οι μικροί καταβάλλουν επιπλέον τέλη ελλιμενισμού, ακόμη και στα δικά τους πλοία;»
Ερωτήματα, που ζητούν απαντήσεις.
toedolio5.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις