Το branding δεν είναι προνόμιο των B2C brands με Instagrammable προϊόντα.
Είναι παιχνίδι αντίληψης. Και παίζουμε όλοι.
Η έννοια του “Satisficing” του Herbert A. Simon εξηγεί γιατί οι άνθρωποι επιλέγουν το «αρκετά καλό» αντί του τέλειου ειδικά σε πολύπλοκες αποφάσεις.
Στο B2B, οι αγοραστές προτιμούν γνωστά brands αντί να εξερευνήσουν κάθε επιλογή και τα μεφάλα brands είναι αυτά που έρχονται πρώτα στο μυαλό τη στιγμή της ανάγκης.
Αυτό υπογραμμίζει τη δύναμη των απλών, memorable brand narrative, σε κάθε αγορά!
Αντί να κυνηγάς την τελειότητα του προϊόντος, κάνε το brand σου εύκολα αξέχαστο.









Επικοινωνήστε με τους ειδικούς της Own Your Brand.
www.ownyourbrand.gr | 2310839659
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




















































