Ο αγρότης τοποθέτησε το τρακτέρ του σε δρόμο της Αιγιάλης, βάζοντας και κώνους, στήνοντας το πρώτο μπλόκο στο νησί
Ο μοναδικός αγρότης στην Αιγιάλη της Αμοργού που έχει τρακτέρ, αποφάσισε να στήσει μπλόκο στο νησί στη «σκιά» των διαμαρτυριών σε ηπειρωτικές -κυρίως- περιοχές της Ελλάδας.
Ο αγρότης τοποθέτησε το τρακτέρ του σε δρόμο της Αιγιάλης, βάζοντας και κώνους, στήνοντας το πρώτο μπλόκο στο νησί.
Με το τρακτέρ κατάφερε να τραβήξει την προσοχή της τοπικής κοινωνίας και των αρχών, χωρίς να διαταράσσει την καθημερινότητα των κατοίκων.
Στα χέρια των αρχών έπεσε ένας 20χρονος ημεδαπός το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου 2026, σε οικισμό του Δήμου Θέρμης, από αστυνομικούς του Τμήματος...