Πρόβλημα με τα φρένα στους πεπαλαιωμένους συρμούς που μεταφέρουν χιλιάδες ζωές.
Μυρωδιά καμένου στα Κάτω Πατήσια, ταλαιπωρία σε γεμάτα βαγόνια για εκατοντάδες επιβάτες και ένας οδηγός που προσπαθούσε να βγάλει το δρομολόγιό του αλλά όταν σχόλασε δεν μπορούσε να βγει από την καμπίνα. Ακόμα μια μέρα στον Ηλεκτρικό της Αθήνας με τη ΣΤΑΣΥ και τη διοίκηση Κοτταρά να έχουν μετατρέψει την μετακίνηση με την παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή της χώρας σε πραγματικό Γολγοθά. Επιβάτες καταγγέλλουν ακόμα ένα περιστατικό που προκαλεί ανησυχία στον πολύπαθο Ηλεκτρικό (Γραμμή 1) για τα κενά ασφαλείας που εξακολουθούν να υφίστανται στην γραμμή. Το ερώτημα που γεννάται από τα όσα κατήγγειλαν οι επιβάτες είναι αν οι συρμοί έχουν αξιόπιστα και συντηρημένα φρένα που μπορούν να λειτουργήσουν.
Σήμερα (22/12) λίγο μετά τις 15:25 συρμός στο ρεύμα της καθόδου στο ύψος του σταθμού Κάτω Πατήσια έβγαλε την έντονη μυρωδιά καμένου, την ίδια στιγμή που ήταν γεμάτος με κόσμο. Αρκετοί ήταν αυτοί που φοβήθηκαν το ενδεχόμενο φωτιάς μέσα σε ένα κατάμεστο τρένο (καθώς πέρασε από τους σταθμούς ανά 10 λεπτά και όχι ανά 5) και τον εγκλωβισμό στον υπόγειο σταθμό στα Κάτω Πατήσια.
Ο οδηγός, του ίδιου συρμού, στον σταθμό Αττική, εγκλωβίστηκε στην καμπίνα του και αναγκάστηκε να βγει από την εσωτερική πόρτα του βαγονιού για να μπορέσει να δει τι ακριβώς συμβαίνει. Επιβάτες στο πρώτο βαγόνι τονίζουν μιλώντας στο documentonews.gr «όταν φτάσαμε στον Σταθμό Κάτω Πατήσια μύρισε έντονα καμένο, ενώ συχνά στη διαδρομή τα φώτα έσβηναν εντελώς στον συρμό. Ήμασταν κυριολεκτικά στο σκοτάδι χωρίς καμία ενημέρωση».
Ο οδηγός αφού βγήκε με τη βοήθεια του συναδέλφου που τον αντικαθιστούσε στη βάρδια είπε πως «σήμερα το έχει κάνει 3 φορές αυτό το πράγμα», εννοώντας πως δεν μπορούσε να βγει.
«Κάνουμε το σταυρό μας για να φτάσουμε κάθε μέρα. Είναι θαύμα που ζούμε σε αυτή τη χώρα» ήταν μερικές από τις φράσεις που ακούστηκαν μεταξύ των επιβατών που έμειναν στο βαγόνι μέχρι τον τελικό τους προορισμό.
«Το περιστατικό δείχνει ξεκάθαρο πρόβλημα στα φρένα»
«Η κατάσταση των συρμών είναι χειρότερη από ποτέ» τονίζουν στο documentonews.gr έμπειροι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ και συνεχίζουν υπογραμμίζοντας ότι: «Η εικόνα που μου περιγράφετε δείχνει πρόβλημα στα φρένα και ενδεχόμενα υπερθέρμανσή τους. Για αυτό και η μυρωδιά καμένου. Το μεταφορικό έργο βγαίνει στο όριο. Το τροχαίο υλικό είναι παλιό και ταλαιπωρημένο, όσα μπαλώματα και να του γίνουν».
Υπενθυμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που οι επιβάτες του Ηλεκτρικού καταγγέλλουν στο documentonews.gr τις τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν στην πολυπληθέστερη γραμμή της πρωτεύουσας. Όσο για τους εργαζόμενους έχουν πολλάκις προειδοποιήσει την διοίκηση Κοτταρά η οποία διαιωνίζει την εν λόγω κατάσταση αφού υπάρχουν ακόμα εν κινήσει συρμοί του 1982 (ακόμα δεν έχουν παραδοθεί οι 14 ανακαινισμένοι που η ΣΤΑΣΥ βαφτίζει ως ανανέωση του στόλου των συρμών).
Μάλιστα πριν από 1 χρόνο σε τέτοιους συρμούς 8ης παραλαβής του 1982 ήταν που ξαφνικά άνοιγαν πόρτες εν κινήσει, κάτι που οδήγησε τον Ενωτικό Συνδυασμό που συμμετέχει Σωματείο Εργαζομένων να στείλει εξώδικο στην ΣΤΑΣΥ όπως είχε αποκαλύψει το documentonews.gr στις 13/2/2025. Οι Παναγιώτης Κοντογιάννης και Γιάννης Κολαΐτης, έμπειροι σιδηροδρομικοί και εκπρόσωποι του «Ενωτικού Συνδυασμού» ζητούσαν ν ρητά «την απόσυρση των συρμών 8ης παραλαβής και να ελεγχθούν εξονυχιστικά σε ότι αφορά τις τυχόν ελαττωματικές μονάδες ασφαλείας. Να μην ξαναμπούν σε κυκλοφορία αν δεν είναι 100% ασφαλείς. Με την ασφάλεια του σιδηροδρόμου δεν παίζουμε».
EUROKINISSI
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις























































