Κάθε ατζέντα για να προωθηθεί χρειάζεται πακτωλό χρημάτων. Κάθε ατζέντα που χρειάζεται πακτωλό χρημάτων για να προωθηθεί, οπωσδήποτε δεν εξυπηρετεί την πλειοψηφία, δεν εξυπηρετεί την Δημοκρατία.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι οπαδοί της woke ατζέντας χρησιμοποιούν περίτεχνες μεν, ξεκάθαρα φασίζουσες δε εκφράσεις, όπως η «τυραννία της πλειοψηφίας» κλπ. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, οι αποτροπιαστικές αναφορές του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Κατερίνας Σακελλαροπούλου…

Η διοργάνωση του pride στην Ελλάδα πάντως ήταν μια μοναδική ευκαιρία για να εκδηλωθούν οι χορηγοί της Woke ατζέντας. Με ολοσέλιδες, χρυσοπληρωμένες διαφημίσεις, έδωσαν το στίγμα τους.

Δείτε χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Διαφημιση από τα… Lidl!
Starbucks, σιγά μην έλειπαν…
Από κοντά και το ίδρυμα Ωνάση με τις διαβόητες αφίσες που είχαν γεμίσει την Αθήνα…
Χορός πολυεθνικών πίσω από την Woke ατζέντα…
newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις