Μέχρι και 15-20% έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις από τα ηλεκτρονικά καταστήματα λόγω της καραντίνας που υπάρχει εδώ και δέκα μέρες στην Αθήνα, με αποτέλεσμα πολλοί καταναλωτές να επιλέγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο για να εξυπηρετηθούν.
Η πανδημία προκαλεί συνεχώς ανατροπές στο εμπόριο. Και έχουν έρθει έτσι τα πράγματα, ώστε άλλες περιοχές να πλήττονται και άλλες που διαθέτουν και ψηφιακές υποδομές στην πώληση των προϊόντων τους να μπορούν να έχουν κάποιες ανάσες μέσα στην απόγνωση της πανδημίας.
Εδώ και περίπου δέκα μέρες η Αθήνα διανύει ένα τρίτο απαγορευτικό, όπου τα εμπορικά καταστήματα είναι κλειστά. Πώς επιδρά, όμως αυτή η κατάσταση στην υπόλοιπη Ελλάδα; Πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές αυτών των περιοχών που είναι σε αυστηρή καραντίνα;

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος επισήμανε πως «μετά το αυστηρό lockdown στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας, διαπιστώνουμε πως υπάρχει μια αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Αυτή η αύξηση αγγίζει το 15-20% και εξηγείται από το γεγονός ότι οι κάτοικοι μιας περιοχής επιλέγουν, όταν θελήσουν να αγοράσουν ηλεκτρονικά κάτι, να απευθυνθούν σε ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί σε μια άλλη πόλη. Είναι κάτι παρατηρημένο, ίσως και αναμενόμενο. Έτσι εδώ και δέκα μέρες βλέπουμε αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Άλλωστε και ο πληθυσμός στην Αθήνα αποτελεί το 40% της χώρας. Από την άλλη πλευρά παρατηρείται σε ορισμένα είδη και μια μικρή καθυστέρηση στην προμήθεια των καταστημάτων της περιφέρειας από τα κεντρικά της Αθήνας. Αυτό εν μέρει οφειλόταν και στις ταχυμεταφορές, αλλά τώρα με το απαγορευτικό που υπάρχει στην πρωτεύουσα έχει αυξηθεί».

Παράλληλα ο κ. Οντόπουλος αναφέρθηκε και στην επίπτωση της «Μήδειας» στην εμπορική αγορά λέγοντας πως «η κίνηση προχθές Δευτέρα ήταν ανύπαρκτη, ενώ και αρκετά καταστήματα δεν άνοιξαν, αλλά και χθες πάλι περιορισμένη ήταν η αγοραστική κίνηση, καθώς επικρατούσε παγετός. Βέβαια άλλα χρόνια, πάλι με χιονοπτώσεις, τα πράγματα ήταν καλύτερα, καθώς λειτουργούσε η εστίαση και οι πολίτες συνδύαζαν την έξοδο με την αγορά και κάποιου προϊόντος».
Περίπου το 15% των καταστημάτων στον Βόλο έχουν και e-shop, ενώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας προωθούνται διάφορα προγράμματα για την επιδότηση δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων.

e-thessalia

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις