Η μαγική λέξη είναι αυτή που ήδη χρησιμοποίησε ο Τσίπρας, στην πρώτη μετεκλογική του συνέντευξη: απεγκλωβισμός.

Κατά τους κοινοβουλευτικούς κώδικες, η προηγουμένη τετραετία Μητσοτάκη κρίθηκε θετικά από το εκλογικό σώμα και του έδωσε το δικαίωμα να συνεχίσει.

Δεν το εξασφάλισε με την πολιτική και τις προσωπικές αρετές του. Το εξαγόρασε.

Δεν έπεισε ο ίδιος ως πολιτικός, αλλά το επικοινωνιακό «κόνσεπτ» που αγόρασε, ως πελάτης.

Την εκλογική νίκη του διασφάλισαν οι ειδικοί που τον σκηνοθετούσαν και διαμόρφωναν ως την τελευταία λέξη όσα έλεγε- συχνά αθέμιτα.

Η δημόσια παρουσία και ο λόγος του δεν διαμορφώθηκε με πολιτικά κριτήρια, αλλά με αλγοριθμικούς όρους.

Ήτοι με την συγκέντρωση στοιχείων σε βάσεις δεδομένων, τις οποίες η κυβέρνηση τροφοδότησε- παράνομα- με υλικό που αφορά την καθημερινότητα των πολιτών.

Πχ, αν μελετώντας την συμπεριφορά των ανθρώπων προκύπτει ότι φοβούνται τον πόλεμο, ο πολιτικός προβάλει την αγορά όπλων…

Αν οι οικογένειες δεν έχουν περίθαλψη και εκπαίδευση υπόσχεται να αναβαθμίσει τα δημόσια συστήματα Υγείας και Εκπαίδευσης- ενώ οργανώνει την υποβάθμισή τους υπέρ των ιδιωτών…

Πιο απλά ο Μητσοτάκης μετέφερε στην Ελλάδα την επιστημονική χειραγώγηση της κοινωνίας – κατά τα αμερικανικά πρότυπα.

Δεν είναι πολιτική, αλλά μάρκετινγκ. Δεν προκύπτει από ιδεολογία, αλλά από τεχνικές επηρεασμού της εκλογικής συμπεριφοράς.

Μ’ αυτές τις μεθόδους υφάρπαξε την ψήφο στις φτωχότερες περιοχές και στα πιο ευπαθή στρώματα.

Έχουν πληγεί από την πολιτική του, αλλά επηρεάζονται από την προπαγάνδα του φόβου και τη δαιμονοποίηση του αντίπαλου του- που κυριαρχούν στη ρητορική του.

Με το ίδιο «κόνσεπτ»- που «έτρεξαν» επίσης Αμερικανοί ειδικοί -απέσπασε και ο Ερντογάν στην Τουρκία, την ψήφο όσων δεν έχουν στον ήλιο μοίρα…

Είναι ο βασικός υπεύθυνος γι’ αυτό. Αλλά το μήνυμά του – όπως διαμορφώθηκε από το επιτελείο της προεκλογικής καμπάνιας του ήταν: «Εγώ είμαι εδώ, για εσάς».

Μητσοτάκης-Ερντογάν εκλογικοί βίοι παράλληλοι -με προτάγματα τον εκφοβισμό και την αρνητική φόρτιση του αντιπάλου- από επαγγελματίες.

Ο Αλέξης Τσίπρας ηττήθηκε ως ερασιτέχνης, απέναντι στις εξελιγμένες -και πανάκριβες- τεχνικές συλλογικής επιρροής.

Επειδή και στην πολιτική το είδος του γηπέδου ορίζει και το είδος του παιχνιδιού, εν όψει της 25ης Ιουνίου πρέπει να κινηθεί έξω από το καλούπι στο οποίο προσπαθεί να βάλει εκ νέου την πορεία προς την κάλπη, το επιτελείο του Μητσοτάκη.

Να θέσει ερωτήσεις για τις οποίες ο αντίπαλός του δεν έχει απαντήσεις. Όπως πχ η συλλογική προτεραιότητα για επιβίωση.

-Του έθνους, που κινδυνεύει από τις ενδοτικές διαθέσεις Μητσοτάκη στο Αιγαίο.

-Την μέση οικογένειας, με την επιστροφή στο δόγμα «δωρεάν παιδεία, δωρεάν υγεία, εξασφαλισμένη σύνταξη».

-Της ελληνικής οικονομίας, με ανάπτυξη για την Ελλάδα και τους Έλληνες και όχι για τους αεριτζήδες.

Η μαγική λέξη είναι αυτή που ήδη χρησιμοποίησε ο Τσίπρας, στην πρώτη μετεκλογική του συνέντευξη: απεγκλωβισμός.

ieidiseis.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις