Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις από ανθρώπινο λάθος του πιλότου και όχι από τεχνική βλάβη κατέπεσε το F-16 Block 52+ της 110 Πτέρυγας Μάχης.
Το συμπέρασμα αυτό εξάγεται από δυο βασικά στοιχεία :
1ον: Δεν υπήρξε καμία καταγεγραμμένη προειδοποίηση από το πιλότο για ένδειξη βλάβης στο αεροσκάφος.
2ον: Μετά το αεροπορικό ατύχημα δεν ακολούθησε τεχνικός έλεγχος στα F-16 τα οποία συνεχίζουν να πετάνε κανονικά.
Πλέον η διερεύνηση του αεροπορικού ατυχήματος που συνέβη στη θαλάσσια περιοχή Ψαθούρας, επικεντρώνεται στους χειρισμούς του 29χρονου πιλότου αλλά και του υπόλοιπου προσωπικού της 337 Μοίρας που συμμετείχαν σε άσκηση αερομαχίας «δύο εναντίον δύο».
Το συγκεκριμένο F-16 block 52+ που χάθηκε χτες ανοιχτά της Ψαθούρας ήταν από την παραγγελία των 30 F-16 block 52+ που είχε γίνει το 2005 επί κυβερνήσεως Καραμανλή συνολικού κόστους 1,7 δισ. ευρώ. Πρόκειται για βελτιωμένη έκδοση του BLOCK 50 με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και εξελιγμένο κινητήρα.
Τα Ελληνικά BLOCK 52+ εντάχθηκαν στις 340, 343 και 337 μοίρες με χαρακτηριστικά κλήσης «Αλεπού», «Αστέρι» και «Ghost» αντίστοιχα. Επιχειρούν από τις αεροπορικές βάσεις της Σούδας (115 ΠΜ) και Λάρισας (110 ΠΜ).
Το συγκεκριμένο F-16 block 52+ της 337 Μοίρας που χάθηκε χτες ανοιχτά της Ψαθούρας είχε επιλεγεί να αναβαθμιστεί σε Viper.
Σύμφωνα με τις τιμές της αγοράς Fly away cost δηλαδή με τα απολύτως βασικά, χωρίς όπλα και άλλα συστήματα, ως πτητική μηχανή, δεν πέφτει κάτω από 60 εκατ. ευρώ.
ieidiseis.gr
EUROKINISSI
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις