Οι συλλήψεις στη Λάρισα που βοήθησαν τις Αρχές να ξετυλίξουν το «κουβάρι» της υπόθεσης – 360.000 ευρώ η λεία των δραστών – Οι αγορές «ανύπαρκτων προϊόντων» και το πρόστιμο που είχε υποβληθεί από το Υπουργείο

Εκατοντάδες ανυποψίαστοι καταναλωτές από τη Θεσσαλία και άλλες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έπεσαν θύματα απάτης από δύο Λαρισαίους οι οποίοι εμφανίζονταν ως υπεύθυνοι ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης προϊόντων, έκλειναν «συμφωνίες», εισέπρατταν τα χρήματα αλλά προϊόντα δεν παρέδιδαν ποτέ.

Οι δύο συλληφθέντες έβρισκαν ευφάνταστες δικαιολογίες προκειμένου να κερδίσουν χρόνο ωστόσο όταν ο «κόμπος έφτασε στο χτένι» αναγκάστηκαν να αποσύρουν την πλατφόρμα από τo διαδίκτυο, όμως η ζημιά για εκείνους είχε γίνει. Τα θύματά τους είχαν ήδη απευθυνθεί στη διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κι έτσι ξεσκεπάστηκαν. Η συνολική οικονομική ζημία των θυμάτων ξεπερνά τις 360.000 ευρώ.

Όπως αναφέρει το taxydromos.gr, θύματα έπεσαν και καταναλωτές από την περιοχή της Μαγνησίας, τα οποία υπολογίζονται περίπου σε 100 σύμφωνα με τις αναφορές που έγιναν εδώ και έναν περίπου χρόνο.

Πρόκειται κυρίως για καταναλωτές νεαρής ηλικίας, οι οποίοι δελεάστηκαν από τις πολύ προσιτές τιμές στα κινητά τελευταίας τεχνολογίας και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα, έκαναν παραγγελίες, πλήρωναν μέσω πιστωτικής κάρτας και τελικά έμειναν με τα χέρια άδεια.

«Είχαν περάσει τρεις εβδομάδες που περίμενα που περίμενα με ανυπομονησία δέμα από το συγκεκριμένο e-shop, για να παραλάβω κινητό τελευταίας τεχνολογίας. Μετά από απανωτές ειδοποιήσεις ότι το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο από τους προμηθευτές, ανέμενα την ημέρα που θα λάβω το μήνυμα ότι επιτέλους θα φτάσει στο σπίτι μου. Επιχείρησα να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με τη διεύθυνση της πλατφόρμας αλλά δεν επέτρεπε την αποστολή μηνύματος πλέον. Ήταν το πρώτο καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά, όμως εγώ το αγνόησα. Θα έπρεπε να είχα μπει σε σκέψεις, αλλά δυστυχώς παρασύρθηκα. Τελικά, συνομιλώντας με έναν συμφοιτητή μου στη Λάρισα ενημερώθηκα πως το ίδιο είχε συμβεί και σε άλλους και τότε συνειδητοποίησα πως πρόκειται για απάτη», σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στο τοπικό μέσο ενημέρωσης καταναλωτής που έπεσε θύμα και δεν αποζημιώθηκε ποτέ.

Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές στο τοπικό μέσο ενημέρωσης η έρευνα για το συγκεκριμένο e-shop θα συνεχιστούν προκειμένου να διερευνηθεί εάν σχετίζεται με παλαιότερο e-shop σε βάρος του οποίου είχε υποβληθεί πρόστιμο από το Υπουργείο Ανάπτυξης μετά από καταγγελίες πελατών κι ανέστειλε τη λειτουργία του. Οι αρχές δεν αποκλείουν οι κάτοχοι να είναι οι ίδιοι και τώρα να λειτουργούσαν με διαφορετική επωνυμία, ακολουθώντας όμως την ίδια τακτική εξαπάτησης καταναλωτών.

newsbomb.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις