Απίστευτη ταλαιπωρία βίωσαν επιβάτες πτήσης της Air Serbia με προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Η «οδύσσειά» τους ξεκίνησε το απόγευμα της περασμένης Κυριακής όταν η πτήση τους από Πόρτο για Βελιγράδι πραγματοποιήθηκε με 4 ώρες καθυστέρηση. Αντί να φτάσουν στο Βελιγράδι στις 21:30 της Κυριακής, έφτασαν στη 1:30 τα ξημερώματα της Δευτέρας.

Λόγω της καθυστέρησης οι περισσότεροι επιβάτες έχασαν τις πτήσεις ανταπόκρισης. Περίπου 20 από αυτούς επρόκειτο να ταξιδέψουν για Θεσσαλονίκη. Μαζί με τους υπόλοιπους επιβάτες στήθηκαν στην ουρά του γκισέ της Air Serbia για να εκδώσουν νέα εισιτήρια. Οι ώρες περνούσαν και κανείς δεν τους ενημέρωνε για το ποια θα είναι η τύχη τους.

«Περιμέναμε ώρες χωρίς να γνωρίζουμε με ποια πτήση θα επιστρέψουμε στη Θεσσαλονίκη. Η επόμενη πτήση ήταν προγραμματισμένη για το μεσημέρι της Δευτέρας. Μας είπαν ότι δεν μπορούσαμε να ταξιδέψουμε με αυτήν. Η επόμενη πτήση για Θεσσαλονίκη ήταν το μεσημέρι της Τετάρτης. Τους εξηγήσαμε ότι πρέπει να επιτρέψουμε το συντομότερο δυνατό γιατί έχουμε τις δουλειές μας. Ξημερώσαμε στο αεροδρόμιο» επισημαίνει επιβάτιδα της πτήσης, μιλώντας στο Thestival.

Κάποιοι από τους επιβάτες κοιμήθηκαν στο αεροδρόμιο ενώ άλλοι έμειναν ξάγρυπνοι. Στις 8 το πρωί της Δευτέρας, μετά από αρκετές ώρες ταλαιπωρίας, η Air Serbia δέησε να τους μεταφέρει σε ξενοδοχεία. Συνέχισαν να αναζητούν τρόπο για να επιστρέψουν σπίτι. Επικοινώνησαν με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της αεροπορικής εταιρείας και τους προτάθηκε να γυρίσουν στη Θεσσαλονίκη μέσω Αθηνών το μεσημέρι της Τρίτης. Αποδέχτηκαν την συγκεκριμένη πρόταση γιατί αλλιώς θα έπρεπε να παραμείνουν ακόμη μια μέρα στο Βελιγράδι. Στις 13:20 της Τρίτης επιβιβάστηκαν στην πτήση της επιστροφής από Βελιγράδι για Αθήνα. Τέσσερις ώρες αργότερα μπήκαν στην πτήση για Θεσσαλονίκη.

Η «οδύσσειά» τους διήρκεσε σχεδόν 48 ώρες. Οι 20 επιβάτες της Air Serbia επιφυλάσσονται να ακολουθήσουν τη νομική οδό για να διεκδικήσουν αποζημίωση για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. «Ήταν αδιανόητη ταλαιπωρία. Όσοι μιλούσαν μαζί μας είχαν απαράδεκτη συμπεριφορά. Κάποιοι από τους υπαλλήλους της εταιρείας γελούσαν, κάποιοι αστειευόντουσαν σε βάρος μας μιλώντας στη γλώσσα τους. Η αντιμετώπισή που είχαμε δεν ήταν ανθρώπινη» καταγγέλλει η επιβάτιδα.

thestival.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις