Το ταξίδι από ΗΠΑ για Κίνα θα τους μείνει σίγουρα αξέχαστο
Σίγουρα θα το θυμούνται καιρό οι επιβάτες μιας πτήσης το κάζο που τους έκανε ο ξεχασιάρης πιλότος, όταν ενώ είχαν ήδη ταξιδέψει τις 2 από τις 13 ώρες της πτήσης χρειάστηκε να γυρίσουν πίσω.
Δεν πρόκειται για σενάριο του Home Alone, απλά ο πιλότος τότε διαπίστωσε ότι ξέχασε να πάρει μαζί του, κάτι εξαιρετικά σημαντικό, παραδεχόμενος στους εμβρόντητους επιβάτες το λάθος του, όταν ενημέρωνε ότι έπρεπε να κάνουν αναστροφή και να επιστρέψουν στον τόπο αναχώρησής τους.
Η πτήση UA 198 να ταξιδεύει από το Λος Άντζελες στην Κίνα, αυτό που ξέχασε ήταν σχεδόν εξίσου ζωτικής σημασίας.
Η πτήση UA 198 αναχώρησε από το αεροδρόμιο LAX του Λος Άντζελες με προορισμό τη Σανγκάη της Κίνας περίπου στις 2 μ.μ. στις 22 Μαρτίου, αφού 257 επιβάτες και 13 μέλη πληρώματος επιβιβάστηκαν επιτυχώς και ξεκίνησαν για την πτήση μεγάλων αποστάσεων.
Δύο ώρες αργότερα ήρθε η έκπληξη, όταν ενημερώθηκαν ότι έπρεπε να γυρίσουν πίσω.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα FlightAware, το αεροπλάνο ανακατευθύνθηκε στο Σαν Φρανσίσκο αφού γύρισε και κατέληξε να προσγειωθεί πίσω στις ΗΠΑ γύρω στις 5 μ.μ. τοπική ώρα.
Τι ξέχασε ο πιλότος και έπρεπε να γυρίσει; Πορτοφόλι, κλειδιά, τηλέφωνο… ;
Τίποτα από όλα αυτά. Ξέχασε το πιο σημαντικό έγγραφο, το διαβατήριό του.
Σε μια δήλωση σχετικά με την κατάσταση, η United είπε: «Ο πιλότος δεν είχε το διαβατήριό του στο αεροσκάφος»
Η Yang Shuhan, μια Κινέζα επιβάτης δήλωσε στο CNN ότι άκουσε τον πιλότο να ακούγεται «πολύ απογοητευμένος» όταν παραδέχτηκε στους πελάτες μέσω μεγάφωνου ότι «ξέχασε» το διαβατήριό του.
Η Shuhan είπε ότι εκτίμησε την «ειλικρίνεια» του πιλότου για την κατάσταση, αν και άλλοι επιβάτες ήταν λιγότερο επιεικείς.
Γράφοντας στο RedNote, την πλατφόρμα της Κίνας που μοιάζει με το Instagram, άλλοι επιβάτες δήλωσαν ότι ήταν «άφωνοι» με την κατάσταση.
Απαντώντας στις καταγγελίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο λογαριασμός της αεροπορικής εταιρίας δήλωσε ότι «ζητά ειλικρινά συγγνώμη για αυτή την απροσδόκητη διακοπή του ταξιδιού».
Στη δήλωσή της, η United πρόσθεσε ότι στους πελάτες δόθηκαν κουπόνια γεύματος και αποζημίωση για το ατύχημα, ενώ αναχώρησαν με νέα πτήση για τη Σαγκάη περίπου έξι ώρες αργότερα από ό, τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.
newsbomb.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις