Προσπαθώντας να μεταλλάξει τις ευθύνες, η Πελώνη μετάλλαξε το θέμα της συζήτησης.

Αποδίδεται στον Μουσολίνι, αλλά είναι διαχρονικό κλισέ: «Η δημοσιογραφία σε οδηγεί παντού αρκεί να την εγκαταλείψεις εγκαίρως».

Κυρίως σε οδηγεί στην πολιτική. Το πιο πρόσφατο όνομα σε αυτή τη λίστα είναι: Αριστοτελία Πελώνη.

Με επαγγελματική πορεία στα «ΝΕΑ» – προ και μετά Μητσοτάκη – και την «Καθημερινή», κάνει ηδη καριέρα ως πορτ παρόλ και περιμένει την καρέκλα της υφυπουργού.

Σε ένδειξη ετοιμότητας για το ρόλο ξέχασε ήδη τη δουλειά της. Ως δημοσιογράφος θα έβαζε το χέρι στη φωτιά ότι το ευρηματικό σλόγκαν «Πριν τη λέξη Μαρέβα βάζουμε πάντα τη λέξη υπέρκομψη», με υπογραφή: «Ελληνικά ΜΜΕ 2021», δεν επικρίνει τη σύζυγο του Πρωθυπουργού, αλλά τα ελληνικά ΜΜΕ.

Άλλωστε η διατύπωση «υπέρκομψη Μαρέβα» σε ένα από τα φιλοκυβερνητικά μέσα τη χρωστάμε – και ουδείς από την κυβέρνηση έδειξε τότε δυσφορία.

Πάντως η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Ν. Σμύρνης ουδόλως ευθύνεται για το λανσάρισμά του. Απλώς το αξιοποίησε. Και ο πιο διατεταγμένος δημοσιογράφος το καταλαβαίνει.

Ωστόσο η κυβερνητική εκπρόσωπος, στην μνημειώδη δήλωση της για το ξύλο της αρκούδας που έφαγαν Νεοσμυρνιώτες από αφιονισμένους ένστολους, το χρησιμοποιεί για να επιρρίψει ευθύνες στον… ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Με λίγο αλατοπίπερο από Κουφοντίνα, σερβίρει στο ανυποψίαστο κοινό ότι «χυδαία τρυκάκια στοχοποιούσαν τη σύζυγο του πρωθυπουργού». Σαν να λέει ότι γι’ αυτό έπεσε το ξύλο…

Ο θεός αγαπάει την εκπρόσωπο, αλλά αγαπάει και τους άλλους και της έβαλε την ιδέα να επισυνάψει το επίμαχο τρικ, για ενισχύσει τον ισχυρισμό της.

Πρόσφερε έτσι την ευχέρεια σε όλους να διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχει ουδεμιά πρόθεση χυδαιότητας για την κυρία Μαρέβα Γκαμπρόφσκι.

Δεν υπήρχε άλλωστε ούτε στο «σούπερ» του πιο αγαπημένου τηλεοπτικού σταθμού του Μητσοτάκη που της απέδωσε τον χαρακτηρισμό. Περί ορέξεως…

Άλλωστε και η ίδια έτσι περιέγραψε τον εαυτό της στην περίφημη συνέντευξή της στους Financial Times, μιλώντας για την προσωπική κοκεταρία της. Δεν μίλησε κανείς για «χυδαιότητα».

Γιατί λοιπόν είναι «χυδαία» η χρησιμοποίηση ενός επιθετικού προσδιορισμού που την κολακεύει, σε μια παιγνιώδη αναφορά των Συριζόπουλων για δείξουν τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τη δουλειά τους τα «Ελληνικά ΜΜΕ» εν έτει 2021;.

Προσπαθώντας να μεταλλάξει τις ευθύνες, η Πελώνη μετάλλαξε το θέμα της συζήτησης: Δεν είναι η τοποθέτηση Τσίπρα υπέρ του κράτους δικαίου στην υπόθεση Κουφοντίνα. Ούτε η έμπνευση της κομματικής νεολαίας του για να αναδείξει την υποταγή κάποιων ΜΜΕ στο σύστημα Μητσοτάκη.

Είναι η αστυνομική βαρβαρότητα. Η ίδια, ως φωνή της κυβέρνησης, πρέπει να δώσει εξηγήσεις για τη βία των αστυνομικών σε μια πλατεία  Όχι για τον τρόπο που τη σχολίασε η αντιπολίτευση.

Τι κάνει λοιπόν μια πεπειραμένη δημοσιογράφο μόλις ανεβαίνει στο πόντιουμ να ξεχνάει τα βασικά της δουλειάς που ανέδειξε;

Ο ρόλος της είναι να ξελασπώνει την κυβέρνηση, παίζοντας για λογαριασμό της το παιχνίδι με το μισοάδειο και μισογεμάτο ποτήρι. Με δικά της λόγια.

Αν η έμπνευση για τη συγκεκριμένη δήλωση δεν της ανήκει και απλώς μεταφέρει όσα εκπονεί το επικοινωνιακό ιερατείο του μεγάρου Μάξιμου, τζάμπα οι κόποι μιας ζωής.

Προτού παραλάβει το – εφήμερο – υφυπουργείο που θα πάρει, μάλλον πρέπει να σκεφθεί αν η ίδια θέλει να μεταλλαχθεί σε Πέτσα, ή σε Ταραντίλη.

ieidiseis.gr

EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις