Οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ προειδοποιούν με κλιμάκωση αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους – Ήδη έχουν αρχίσει να δημιουργούνται προβλήματα σε εφοδιασμούς νησιών

Αύριο το πρωί στις 09.00 προγραμματίστηκε συνάντηση μεταξύ του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία προκειμένου να βρεθεί λύση για τα θέματα που απασχολούν τους ναυτικούς.

Σύμφωνα με πηγές από την ΠΝΟ η 48ωρη απεργία που ισχύει για σήμερα Πέμπτη 24 και αύριο Παρασκευή 25 Οκτωβρίου δεν πρόκειται να ανασταλεί, ενώ αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, οι συνδικαλιστές προειδοποιούν με κλιμάκωση.

Ήδη έχουν αρχίσει να δημιουργούνται προβλήματα σε εφοδιασμούς των νησιών και στη μεταφορά εμπορευμάτων προς της ηπειρωτική χώρα, κυρίως από την Κρήτη.

Σε χθεσινή της ανακοίνωση η ΠΝΟ ανέφερε για μία ακόμη φορά τα αιτήματα της:

«H Διοίκηση της ΠΝΟ συνεδρίασε σήμερα με μοναδικό θέμα Ημερήσιας Διάταξης την εκτίμηση της εν εξελίξει απεργίας της Ομοσπονδίας που είχε εξαγγελθεί για 22 και 23 Οκτωβρίου 2024, και λήψη απόφασης.

Κατ’ αρχήν ο Γενικός Γραμματέας και η Διοίκηση χαιρετίζουν την μαζική συμμετοχή των συναδέλφων μας που συμβάλλει στην καθολικότητα της απεργίας με σκοπό την τελική επίτευξη των αιτημάτων μας, όπως αυτά είχαν εξωδίκως αποσταλεί προς τις εργοδοτικές οργανώσεις και την Κυβέρνηση, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις μας το προηγούμενο διάστημα.

Μεγάλες συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν σήμερα σε αρκετά πλοία, παρουσία του Γενικού Γραμματέα και της πλειοψηφίας των Μελών της Διοίκησης, αλλά και μεμονωμένα από πρωτοβάθμια Σωματεία, με μοναδικό στόχο την επίλυση των πολύ σοβαρών προβλημάτων των Ναυτεργατών για τα οποία γίνεται η απεργία.

Κατά την διάρκεια της σημερινής Συνεδρίασης, η Διοίκηση της ΠΝΟ έλαβε υπόψη την προκλητική και αδιάλλακτη στάση της εργοδοσίας για ανανέωση και υπογραφή της ΣΣΕ για το 2025, όχι μόνο για το ύψος του ποσοστού αύξησης, αλλά και για μια σειρά πολύ σοβαρών προβλημάτων όπως: οι απλήρωτες υπερωρίες, τα εξπρές δρομολόγια και οι διανυκτερεύσεις των μελών του πληρώματος αλλά και μια σειρά κλαδικών προβλημάτων.

Η Διοίκηση έλαβε επίσης υπόψη την μη θετική ανταπόκριση από πλευράς Υπουργείου να βρεθεί άμεση λύση στο απαράδεκτο καθεστώς που έχει επιβληθεί εις βάρος μας, με το Ν. 4150/2013, την κατάργηση του 4μηνου της δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ ταχυπλόων με επιβολή 7μηνης δρομολόγησης, αυστηρή τήρηση του 10ωρου απασχόλησης του πληρώματος στα ταχύπλοα, αλλά και το εξευτελιστικό καθεστώς που ισχύει στις προϋποθέσεις της χορήγησης επιδόματος ανεργίας στους Ναυτεργάτες, καθιστώντας το απαγορευτικό αλλά κι όσοι το δικαιούνται να παίρνουν μηνιαίως τα ψίχουλα των 350 ευρώ».

protothema.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις