Από το υπουργείο Περιβάλλοντος Περιβάλλοντος δόθηκε εντολή στη ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες

Αγανάκτηση προκαλούν στους πολίτες οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί τηλεφωνίας εξαιτίας των υπέρογκων χρεώσεων που δέχθηκαν τηλεφωνώντας στο 5ψηφιο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ για να δηλώσουν τις διακοπές ηλεκτροδότησης κατά την πρόσφατη κακοκαιρία. Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του OPEN TV, πολίτες οι οποίοι έμειναν για πολλές ώρες αποκλεισμένοι εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια» που σάρωσε τη χώρα μας στα μέσα Φεβρουαρίου, καλούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ για να μάθουν τι συμβαίνει και περίμεναν σε αναμονή που μπορεί να ξεπερνούσε ακόμα και τη μισή ώρα. Ολη αυτή την ώρα χρεώνονταν…

 

Χιλιάδες καταναλωτές που πήραν στα χέρια τους λογαριασμούς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και καλούνται τώρα να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για τις κλήσεις τους στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ. «Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» σημείωσε ένας από τους καταγγέλλοντες, μιλώντας στο OPEN TV.

Μάλιστα υπήρξε πολίτης που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες. Από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε πολλές κλήσεις στο 11500, δηλαδή τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ και χρεώθηκε 25 ευρώ που με τον ΦΠΑ έγιναν σχεδόν 32 ευρώ.

Δήμαρχος Βριλησσίων: Ετοιμάζουμε αγωγή και για τις χρεώσεις»

Ο δήμαρχος Βριλησσίων, Ξένος Μανιατογιάννης, σημείωσε μιλώντας στο OPEN πως θα υπάρξει αγωγή για την ταλαιπωρία των πολιτών αλλά και για τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ. «Διεκδικούμε με την αγωγή την οποία ετοιμάζουμε, υλική και ηθική αποζημίωση και του δήμου και των δημοτών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Ενα κομμάτι της προσπάθειας μας θα είναι να μην υπάρχουν και αυτές οι άδικες χρεώσεις», υπογράμμισε ο δήμαρχος.

Εντολή από το υπουργείο Περιβάλλοντος να μην χρεωθούν οι πολίτες

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του OPEN, το ζήτημα των «φουσκωμένων» λογαριασμών που καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες εξαιτίας της κακοκαιρίας έγινε γνωστό στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που έδωσε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες το κόστος των τηλεφωνημάτων στο 11500 «Βρισκόμαστε σε συνεννοήσεις με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αναλάβει πλήρως ο ΔΕΔΔΗΕ το κόστος των τηλεφωνημάτων των πολιτών στο 11500 τις ημέρες της κακοκαιρίας», αναφέρουν πηγές του ΔΕΔΔΗΕ. Το πώς θα αποφύγουν τη χρέωση οι πολίτες θα ανακοινωθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ μέσα στις επόμενες ημέρες και κατά πάσα πιθανότητα τη Δευτέρα 1 Μαρτίου.

ethnos.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις