Την επιστροφή τους στα θρανία για λόγους παιδαγωγικούς, διδακτικούς αλλά και κοινωνικούς επιθυμούν οι μαθητές της Γ’ Τάξης Λυκείου που μετά από δύο μήνες τηλεκπαίδευσης είναι κουρασμένοι και μπουχτισμένοι, καθώς για δέκα και πλέον ώρες είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται μπροστά στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή και των άλλων ψηφιακών συσκευών.
Τη Δευτέρα οι μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων θα επιστρέψουν στα σχολεία. Η τελευταία φορά που έκαναν μάθημα στις αίθουσες ήταν στις αρχές Νοεμβρίου, δηλαδή πέρασαν πάνω από 2,5 μήνες όντας κλεισμένοι στα σπίτια τους και κολλημένοι μπροστά σε μια οθόνη παρακολουθώντας τα μαθήματα.
Ήδη έχουν περάσει τα μισά μιας χρονιάς με μεγάλες απαιτήσεις και θυσίες και νιώθουν ότι μπαίνουν σιγά-σιγά στην τελική ευθεία για τη «μάχη» των πανελλαδικών.
Πώς αισθάνονται, όμως οι υποψήφιοι για την επικείμενη επιστροφή τους στις σχολικές αίθουσες; «Προσωπικά θέλω να επιστρέψω στο σχολείο και χαίρομαι που αυτό θα γίνει τη Δευτέρα. Μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω της καραντίνας θα μπορέσουμε να δούμε ξανά από κοντά τους συμμαθητές και τους φίλους μας, καθώς στο σχολείο ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να κοινωνικοποιηθεί» τόνισε ο μαθητής της Γ’ Τάξης του 3ου ΓΕΛ Βόλου Κωνσταντίνος Χαβδούλας ο οποίος στοχεύει να εισαχθεί στην Οδοντιατρική.
Αναφερόμενος στην εξ αποστάσεως διδασκαλία είπε πως «υπάρχουν δυσκολίες και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης εκπαίδευση. Μέσα στην αίθουσα η διδασκαλία είναι πολύ πιο αποδοτική».
Πέρυσι η καραντίνα βρήκε τους μαθητές της Γ’ Τάξης Λυκείου να έχουν διδαχθεί την εξεταστέα ύλη στο σχολείο. Φέτος είχαν διδαχθεί τη μισή ύλη. «Υπάρχει άγχος στους υποψήφιους, αλλά το γεγονός πως μειώθηκε ένα μέρος της εξεταστέας ύλης, αφαίρεσε ένα μικρό βάρος» είπε ο ίδιος.
Από την πλευρά της η μαθήτρια της Γ’ Τάξης του 1ου ΓΕΛ Βόλου Εμμανουέλα Φέιμη θέλει να εισαχθεί στα Παιδαγωγικά Τμήματα, όπως στην Ειδική Αγωγή.
«Οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων έχουν κουραστεί από την τηλεκπαίδευση. Βρίσκονται καθημερινά μπροστά στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή πάνω από δέκα ώρες καθημερινά, αφού εκτός από το σχολείο, το πρωί, παρακολουθούν εξ αποστάσεως και τα μαθήματα στο φροντιστήριο, ενώ και τις ασκήσεις τις γράφουν στον υπολογιστή. Παράλληλα δεν λείπουν και οι τεχνικές δυσκολίες, όπως στις συνδέσεις με το διαδίκτυο. Θεωρώ πως ένας καθηγητής μπορεί να καταλάβει πολύ καλύτερα τη βοήθεια που χρειάζεται ένας μαθητής μέσα στην αίθουσα παρά μέσα από τον υπολογιστή. Στην αίθουσα υπάρχει και η οπτική επαφή, κάτι που δεν συμβαίνει με την τηλεκπαίδευση. Πάντοτε οι μαθητές της Γ’ Τάξης Λυκείου έχουν άγχος για τις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά τώρα είναι μεγαλύτερο, καθώς δεν ξέρουν πώς θα επηρεαστούν από το μεγάλο χρονικό διάστημα της τηλεκπαίδευσης».
Στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως και στα σχολεία ήδη προετοιμάζονται για την επιστροφή των μαθητών. Οι διευθυντές εξετάζουν τα κτιριολογικά ζητήματα και αν υπάρχει κάποια εκκρεμότητα με τη θέρμανση και το νερό, ενώ προμηθεύονται και αντισηπτικά και άλλα απολυμαντικά μέσα. Ήδη έχουν παραλάβει και τις υφασμάτινες μάσκες.
Αύριο Πέμπτη ο διευθυντής κ. Χαράλαμπος Σταχτέας θα έχει τηλεδιάσκεψη με την υφυπουργό Παιδείας κ. Μακρή για τα θέματα της περιοχής.
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις