Στο «στόχαστρο» της γερμανικής Die Welt μπήκε η ελληνική ναυτιλία, καθώς αναφέρει σε άρθρο της ότι δεξαμενόπλοια Ελλήνων εφοπλιστών γεμάτα με ρωσικό πετρέλαιο συνεχίζουν να καταπλέουν στα ευρωπαϊκά λιμάνια, παρά τους περιορισμούς που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το ρεπορτάζ της γερμανικής εφημερίδας σημειώνει ότι αυτό οφείλεται σε ενέργειες Ελλήνων εφοπλιστών. Φυσικά στόχος των Γερμανών ήταν πάντα η καταστροφή της ελληνικής, κάτι που είχαν προσπαθήσει πολλές φορές να το κάνουν μέσα στα χρόνια των μνημονίων, ώστε να επωφεληθεί η δική τους ναυτιλία.
«Ενώ πολλοί Ευρωπαίοι και Αμερικανοί έμποροι, εταιρείες πετρελαίου και ναυτιλιακές εταιρείες έχουν διακόψει κάθε επαφή, οι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στη Ρωσία», αναφέρει το άρθρο.
Συγκεκριμένα, το δεξαμενόπλοιο Nissos Rhenia επιβιβάστηκε στο Ρότερνταμ με ρωσικό πετρέλαιο και απέπλευσε στη Σιγκαπούρη. Πολλά δρομολόγια δεξαμενόπλοιων φτάνουν στην Κίνα, την Ινδία και τη Νότια Κορέα και οι ναύλοι έχουν τριπλασιαστεί.
Τον Απρίλιο, 190 τάνκερ έφυγαν από τα ρωσικά λιμάνια, 76 από αυτά υπό ελληνική σημαία. Έτσι, η Ελλάδα τριπλασίασε, σε σχέση με πέρυσι, τον όγκο μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου.
Την ίδια ώρα, η Ελλάδα αντιτίθεται στο εμπάργκο πετρελαίου που πρόκειται να εισαχθεί σε επίπεδο ΕΕ, κάτι που όπως σας αποκάλυψε το pronews.gr είναι αποτέλεσμα των πιέσεων που έχουν ασκήσει οι Έλληνες εφοπλιστές στον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Οι Έλληνες εφοπλιστές που αναφέρονται στο ρεπορτάζ:
1. Οικονόμου Group of Companies (TMS Tankers) 1,876,371,
2. Ανδρέας Μαρτίνος (Minerva Maritime) 1,741,512, 3. Sovcomflot 1,699,058,
4. Κωνσταντίνος Μαρτίνος (Thenamaris Shipping) 764,
5. Διαμαντης Διαμαντίδης (472,424),
6. Δημήτρης Προκοπίου (Centrofin) 472,424,
7. Θανάσης Μαρτίνος (Eastern Mediterranean) (435,353),
8. Tsakos Group (313,308)
pronews.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις