Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να ξεκινήσει πιλοτικά η λειτουργία του νέου ψηφιακού πελατολογίου, αρχικά για επιχειρήσεις που σχετίζονται με οχήματα, όπως πάρκινγκ, συνεργεία, πλυντήρια αυτοκινήτων και εταιρείες ενοικιάσεων. Σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΑΑΔΕ, η πιλοτική φάση θα είναι προαιρετική, με στόχο την εξοικείωση των επιχειρήσεων και τη συλλογή σχολίων για πιθανές βελτιώσεις.
Η λειτουργία της εφαρμογής θα γίνεται μέσω του κινητού τηλεφώνου και θα ενταχθεί στην πλατφόρμα My Data app, που ήδη χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις. Ειδικότερα, όταν ένα όχημα εισέρχεται ή εξέρχεται από έναν επαγγελματικό χώρο, ο επιχειρηματίας θα σκανάρει με το κινητό του την πινακίδα του αυτοκινήτου, καταγράφοντας αυτόματα στο ψηφιακό πελατολόγιο την κίνηση. Στη συνέχεια, με την έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου, η σάρωση αυτού του παραστατικού θα ολοκληρώνει τη διαδικασία, «κλείνοντας» τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
Το επόμενο βήμα, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι η ωρίμανση της εφαρμογής στην πρώτη αυτή ομάδα επιχειρήσεων και η επέκτασή της εντός του καλοκαιριού στις επιχειρήσεις που διοργανώνουν δεξιώσεις και εκδηλώσεις, όπως γάμους, βαφτίσεις και πάρτι.
Παραδείγματα
- Ένας πολίτης πηγαίνει το αυτοκίνητό του για πλύσιμο. Ο επιχειρηματίας σκανάρει την πινακίδα κατά την είσοδο, καταγράφοντας την παρουσία του οχήματος στην επιχείρηση. Κατά την έξοδο, εκδίδει και σκανάρει την απόδειξη, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.
- Σε ένα συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων, κατά την άφιξη του πελάτη, η πινακίδα σκανάρεται για την καταγραφή της εισόδου του οχήματος, ενώ με την έκδοση τιμολογίου ολοκληρώνεται η συναλλαγή.
- Ένας πελάτης επισκέπτεται έναν χώρο στάθμευσης (πάρκινγκ), και μέσω της σάρωσης της πινακίδας καταγράφεται η είσοδος και έξοδος του οχήματος, ενώ η συναλλαγή κλείνει με τη σάρωση της απόδειξης πληρωμής.
dnews.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις