Η εθελούσια έξοδος στα ΕΛΤΑ είναι γεγονός με τις αιτήσεις των εργαζομένων να τρέχουν έως στις 19 Φεβρουαρίου. Από τους περίπου 65 εργαζόμενους στη Μαγνησία, τα κριτήρια για εθελούσια έξοδο πληρούν περίπου 15 άτομα. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΤΑ Μαγνησίας κ. Σπύρος Γανιάρης επισήμανε πως «είμαστε σε μεταβατικό και πολύ κρίσιμο στάδιο».

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία βρίσκονται σε μια κρίσιμη καμπή, ίσως τη σημαντικότερη της μακροχρόνιας ιστορίας τους. Τα ΕΛΤΑ όλα αυτά τα χρόνια ήταν δίπλα στον πολίτη, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. «Στα capital controls ήταν η μόνη εταιρεία ουσιαστικά που στάθηκε δίπλα στον πολίτη, τον εμπορικό κόσμο και την κοινωνία. Σήμερα στην εποχή του Covid-19, δεν έχει κλείσει ούτε ένα κατάστημα. Όλοι οι διανομείς φτάνουν σε κάθε σπίτι μοιράζοντας την αλληλογραφία ή τη σύνταξη» ανέφερε ο κ. Σπύρος Γανιάρης.

Σήμερα τα ΕΛΤΑ καλούνται να στρέψουν μια καθοδική πορεία που είχαν τα τελευταία χρόνια και να μετεξελιχθούν σε έναν οργανισμό βιώσιμο και ανταγωνιστικό, αλλά παράλληλα διατηρώντας τον κοινωνικό τους ρόλο και τον χαρακτήρα τους ως φορέας της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.
Στο πλαίσιο της εξυγίανσης η διοίκηση των ΕΛΤΑ θέτει σε εφαρμογή την εθελούσια έξοδο, η οποία έχει ισχύ έως 19 Φεβρουαρίου, περίοδο κατά την οποία μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να κάνει την αίτησή του. «Η συμμετοχή στην εθελούσια έξοδο είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Αφορά εργαζόμενους που έχουν συμπληρώσει το 41ο έτος της ηλικίας και έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον 15 χρόνια. Στόχος της διοίκησης, προφανώς, είναι να αποχωρήσουν 2.000 άτομα, ει δυνατόν των μεγαλύτερων ηλικιών και χρόνων υπηρεσίας. Αποτελεί μία πραγματικότητα ότι το προσωπικό στα ΕΛΤΑ είναι μεγάλης ηλικίας, αλλά είναι εκατό τοις εκατό μάχιμο» τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΤΑ Μαγνησίας.

Εθελούσια έξοδος στη Μαγνησία και παράπονα για την αλληλογραφία
Στα ΕΛΤΑ Μαγνησίας εργάζονται περίπου 65 άτομα και τα κριτήρια για εθελούσια έξοδο πληρούν περίπου 15 εργαζόμενοι. «Πρέπει να εξεταστούν πολλοί παράγοντες. Όσοι θέλουν λίγα χρόνια για να βγουν στη σύνταξη, πρέπει να τα βάλουν κάτω και να δουν αν τους συμφέρει. Κι αυτό γιατί πρέπει οι αποχωρούντες να υπολογίσουν ότι θα πληρώνουν τις ασφαλιστικές εισφορές μέχρι να συμπληρώσουν τα χρόνια για να βγουν στη σύνταξη. Αν κάποιος θέλει 7-8 χρόνια για τη σύνταξη, πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά» σημείωσε ο ίδιος για να συμπληρώσει: «Φεύγοντας αυτό το προσωπικό μεγαλύτερης ηλικίας, αν θα γίνει κάποια ανανέωσή του στο μέλλον, ηλικιακά και σε δεξιότητες, πότε και με ποιον τρόπο, δεν το γνωρίζουμε. Είναι θέμα της διοίκησης».
Στη μονάδα διανομής του Βόλου αυτή τη στιγμή καλούνται να εξυπηρετήσουν την περιοχή, με την αναδιοργάνωση που επιχειρεί η διοίκηση, οκτώ διανομείς για το πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου και τρεις διανομείς που θα καλύπτουν αγροτικά δρομολόγια, φτάνοντας έως τα Χάνια, τα Κανάλια κ.λπ. «Υπάρχουν περικοπές στο προσωπικό. Τώρα με τον νέο σχεδιασμό πώς θα βγει και πώς θα υλοποιηθεί, μένει να το δούμε στην πράξη» επισήμανε.

Όσον αφορά στις καθυστερήσεις επίδοσης της αλληλογραφίας που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στον Βόλο ο ίδιος σημείωσε πως «είναι απολύτως κατανοητή η δυσφορία, αλλά και ο εκνευρισμός των πολιτών για την αργοπορία στην επίδοση της αλληλογραφίας, αλλά και για τις ουρές στα καταστήματα, όμως δεν είμαστε υπεύθυνοι εμείς. Δεν κάνουμε εμείς τον σχεδιασμό. Εμείς καλούμαστε να υλοποιήσουμε τον σχεδιασμό της διοίκησης με όλες μας τις δυνάμεις και διαβεβαιώνω όλοι οι ταχυδρόμοι είναι έξω στους δρόμους βρέξει-χιονίσει. Αν θα ομαλοποιηθεί ή όχι η κατάσταση, αν θα γίνουν κάποιες διορθωτικές αλλαγές, αυτά όλα είναι στον νέο σχεδιασμό και τελικά θα φανεί πού θέλουν να οδηγήσουν τα ΕΛΤΑ. Πάντως είμαστε σε μεταβατικό και πολύ κρίσιμο στάδιο και εμείς πάμε βήμα-βήμα» κατέληξε.

e-thessalia

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις