Υπό συνθήκες βροχής οι οδηγοί ετοιμάστηκαν για το Grand Prix της Emilia Romagna

Πρώτος τη σημαία είδε ο Max Verstappen σε ένα επεισοδιακό Grand Prix της Emilia Romogna, κυριαρχώντας στο βρεγμένο οδόστρωμα της Imola σε έναν αγώνα που διακόπηκε με κόκκινη σημαία έπειτα από μία σφοδρή σύγκρουση ανάμεσα στους Valterri Bottas και George Russell.

Υπό συνθήκες βροχής οι οδηγοί ετοιμάστηκαν για το Grand Prix της Emilia Romagna, με το δράμα να ξεκινά πριν καν την εκκίνηση, με τον Charles Leclerc να έχει έξοδο στην αμμοπαγίδα, δίχως ωστόσο να του δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.

Σε έναν ιδιαίτερα επεισοδιακό πρώτο γύρο, πολύ καλή εκκίνηση είχε ο Max Verstappen ο οποίος βρέθηκε από τη πρώτη κιόλας στροφή στη πρωτοπορία του αγώνα, έχοντας ωστόσο επαφή με τον Lewis Hamilton ο οποίος υποχώρησε στη δεύτερη θέση.

 

Με τις συνθήκες της πίστας να είναι ιδιαίτερα δύσκολες, πολλοί ήταν οι οδηγοί που δυσκολεύτηκαν να κρατήσουν τα μονοθέσιά τους στη πίστα, με τον Charles Leclerc σύντομα να βρίσκει την ευκαιρία να προσπεράσει τον Sergio Perez.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά τη κίνηση του Μονεγάσκου, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του έπειτα από μία σφοδρή σύγκρουση του Nichola Latifi με τις μπαριέρες, μία σύγκρουση απότελεσμα επαφής με τον Nikita Mazepin.

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ωστόσο δεν σήμανε και το τέλος των συμβάντων στη πίστα, με τον Mick Schumaher να έχει κι αυτός μία επαφή με τον τοίχο στη προσπάθεια του να κρατήσει θερμοκρασία στα λάστιχά του, ενώ κι ο Sergio Perez είχε μία έξοδο στην αμμοπαγίδα.

Η επανεκκίνηση του αγώνα είδε τον Max Verstappen να αμύνεται τη θέση του από τον Lewis Hamilton, o οποίος φάνηκε να μην είναι έτοιμος να ρισκάρει πολύ με το τραυματισμένο μονοθέσιό του, κάτι το οποίο επέτρεψε στον Charles Leclerc να ασκήσει πίεση στον Βρετανό.

Στις πιο πίσω θέσεις, ιδιαίτερα έντονη ήταν η μάχη των Pierre Gasly, Lando Norris, Carlos Sainz και Lance Stroll για την έκτη θέση, ενώ ακριβώς πίσω τους ο George Russell ασκούσε πίεση στον Valterri Bottas για τη τελευταία βαθμολογούμενη θέση.

Με 12 γύρους να έχουν ολοκληρωθεί στον αγώνα, ο Sergio Perez δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων stop/go καθώς οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο Μεξικανός προσπέρασε με παράνομο τρόπο ύστερα από την έξοδο του στην αμμοπαγίδα νωρίτερα.

Πίσω στη κορυφή, ο Max Verstappen διατηρούσε ένα σταθερό προβάδισμα 5 δευτερολέπτων από τον Lewis Hamilton και 19 δευτερολέπτων από τον Charles Leclerc.

Με τους γύρους να περνούν και τη πίστα να στεγνώνει, πολλοί ήταν οι οδηγοί συζητήσαν με την ομάδα τους σχετικά με slick ελαστικά, με τον Sebastian Vettel να το τολμάει πρώτος, δευτερόλεπτα προτού οι αγωνοδίκες του επιβάλουν ποινή 5 δευτερολέπτων stop/go καθώς η ομάδα του δεν είχε τοποθετήσει τα ελαστικά του στο μονοθέσιο 5 λεπτά πριν την εκκίνηση.

Με τον αγώνα να πλησιάζει το μέσο του, ο Lewis Hamilton φάνηκε να πιέζει, μειώνοντας τη διαφορά του απ’ τη κορυφή μόλις στο 1 δευτερόλεπτο, αναγκάζοντας τον Max Verstappen να μπει στα pit για slicks. Άμεση ήταν η απάντηση των Lewis Hamilton και Charles Leclerc με τους δύο οδηγούς να κάνουν το δικό τους pit stop ένα γύρο αργότερα. O Ολλανδός ωστόσο, επιδεικνύοντας τη ταχύτητα των slicks, εμφανίστηκε ξανά στη κορυφή, έχοντας αυξήσει τη διαφορά τους στα 5 δευτερόλεπτα.

Ο Βρετανός δίχως να φαίνεται επηρεασμένος από την αυξημένη διαφορά συνέχισε να πιέζει, επιστρέφοντας μέσα σε λίγους γύρους ξανά στα 2 δευτερόλεπτα πίσω τον Verstappen.

Υπό τη πίεση όμως αυτή, ο οδηγός της Mercedes υπέπεσε σε ένα σπάνιο λάθος για τον ίδιο, πατώντας στο βρεγμένο κομμάτι της πίστας και καταλήγοντας στον τοίχο προτού ξαναμπεί στη πίστα με ζημιά στην αεροτομή του, πέφτοντας εκτός βαθμολογούμενης 10αδας.

Δευτερόλεπτα αργότερα, ο έτερος οδηγός της Mercedes και ο George Russell της Williams ενεπλάκησαν σε έναν πολύ μεγάλο ατύχημα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κάτι το οποίο έφερε και την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας μέχρι να γίνουν οι αναγκαίες επισκευές στη πίστα και της μπαριέρες της.

Έπειτα από τις αναγκαίες επισκευές στη πίστα, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να προχωρήσουν σε rolling start.

Ο Max Verstappen κράτησε τη πρωτοπορία του αγώνα στη πρώτη στροφή, ενώ ακριβώς πίσω του ο Lando Norris κατάφερε να περάσει στη δεύτερη θέση, σε βάρος του Charles Leclerc.

O οδηγός της Red Bull έπειτα από μία σειρά ταχύτερων γύρων απολάμβανε ένα άνετο προβάδισμα τριών δευτερολέπτων, το οποίο συνεχώς αυξανόταν. Αντίθετη τύχη είχε ωστόσο ο teammate του, Sergio Perez, ο οποίος πατώντας στο βρεγμένο κομμάτι της πίστας βρέθηκε στην αμμοπαγίδα, επιστρέφοντας στον αγώνα όντας 14ος.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Lewis Hamilton συνέχισε να κερδίζει θέσεις, ανακάμπτοντας έπειτα από το ατύχημά του λίγους γύρους νωρίτερα. Προσπερνώντας διαδοχικά τους Stroll, Ricciardo, Sainz και Leclerc σε διάστημα λίγων γύρων, βρέθηκε ξανά σε θέση βάθρου, πίσω ακριβώς από τον Lando Norris, με τον οποίο είχε και μία μάχη για μερικούς γύρους προτού τον προσπεράσει και επιστρέψει στη δεύτερη θέση.

Στο σημείο όμως αυτό ο πρωτοπόρος Max Verstappen είχε ανοίξει ήδη μια διαφορά 20 δευτερολέπτων και με 3 γύρους να απομένουν ο Lewis Hamilton δεν ήταν σε θέση να απειλήσει για μία ακόμη θέση.

Με το τρόπο αυτό ο Max Verstappen είδε πρώτος τη καρό σημαία, 22 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lewis Hamilton στη 2η θέση και τον Lando Norris ο οποίος κατέκτησε το πρώτο βάθρο για την ομάδα του τη φετινή σεζόν. Πιο πίσω, στις θέσεις 4 και 5 τερμάτισαν οι Charles Leclerc και Carlos Sainz, ενώ οι Daniel Ricciardo και Lance Stroll είδαν τη καρό σημαία στις θέσεις 6 κι 7 αντίστοιχα. Τέλος, τη βαθμολογούμενη 10αδα συμπλήρωσαν οι Gasly, Raikkonen και Ocon. Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα κατέγραψε ο Lewis Hamilton, κερδίζοντας έτσι τον 1 επιπλέον βαθμό.

Aναλυτικά η κατάταξη:

 

lawandorder.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις