Μπορεί η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) να χαρακτηρίζεται εδώ και πολλά χρόνια ως προβληματική, αλλά με τον διορισμό της «νέας διοίκησης Δένδια – μεγάρου Μαξίμου» φαίνεται πως στην Τανάγρα φύτρωσε … λεφτόδεντρο. Δεν εξηγείται, άλλωστε, αλλιώς ότι η διοίκηση της εταιρείας μοιράζει χιλιάρικα στον εαυτό της, απογειώνοντας κάθετα τις οικονομικές απολαβές της. Τα έγγραφα, τα οποία έχουν γίνει φεϊγ βολάν μεταξύ των εργαζομένων, το αποδεικνύουν.

Με αφορμή τις δΙάφορες «δουλειές» που μοιράζονται δεξιά – αριστερά από τη «νέα διοίκηση» της ΕΑΒ, γράφαμε πρόσφατα ότι «Λεφτά υπάρχουν στην ΕΑΒ». Τώρα, έκαναν την εμφάνισή τους έγγραφα από το «βιβλίο πρακτικών των γενικών συνελεύσεων» της εταιρείας, τα οποία έχουν γίνει … ανάρπαστα μεταξύ των εργαζομένων που περιμένουν πως και πως μια μικροαύξηση – φιλοδώρημα, και δείχνουν την εκτόξευση των οικονομικών απολαβών της διοίκησης στα ουράνια. Προ ημερών είχε προγραμματιστεί η τακτική γενική συνέλευση της ΕΑΒ.

Το neostrategy.gr είχε πολλάκις επισημάνει ότι η «νέα διοίκηση» της εταιρείας, από τα πρώτα με τα οποία ασχολήθηκε, ήταν να κάνει «δωράκια» στον εαυτό της. Αλλά να υπάρχει και απόφαση ότι οι αυξήσεις που έκανε η διοίκηση στον εαυτό της, πρέπει να της δοθούν και μάλιστα αναδρομικά, από τον Φεβρουάριο του 2024, αυτό ξεπερνάει τα όρια. Τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στην εταιρεία, αλλά και συνολικά οι κακοπληρωμένοι εργαζόμενοι στη χώρα, δουλεύουν σε συνθήκες γαλέρας με πενιχρούς μισθούς, τα μέλη της διοίκησης της ΕΑΒ θέλουν τα «λεφτά τους» και τα θέλουν και αναδρομικά. Μήπως να τους τα δώσουμε και με τόκο;

 

Σε προηγούμενο δημοσίευμά μας με τίτλο «Πολεμική βιομηχανία δεν φτιάχνεται με αυξήσεις 2 ευρώ τη μέρα στους εργαζόμενους», αναφερόταν πως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι αμοιβές της προηγούμενης διοίκησης της ΕΑΒ ανέρχονταν σε 7.700 το μήνα. Δηλαδή, 92.400 ετησίως. Τώρα, η νέα «διοίκηση Δένδια» αποφάσισε για τον εαυτό της λίαν παχυλές αυξήσεις. Συνολικά οι αμοιβές της θα είναι 23.800 το μήνα. Αρα, περί τις 285.600 το χρόνο. Εάν σε αυτά συνυπολογιστούν και τα Leasing για 5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τη νέα διοίκηση, πάμε σε άνω των 300.000 ετησίως. Αυτά για εννέα ανθρώπους.

Να σημειωθεί πως οι αυξήσεις αυτές προωθούντο, ενώ οι εργαζόμενοι, οι οποίοι -υποτίθεται, κατά την κυβέρνηση και τον υπουργό Αμυνας- είναι ο πυλώνας της εταιρείας, εκλιπαρούσαν για αυξήσεις – ψίχουλα. Κατά τα λοιπά, η ΕΑΒ θα γίνει η ραχοκοκαλιά του προγράμματος εκσυγχρονισμού των Ενόπλων Δυνάμεων, «ατζέντα 2030», του Ν. Δένδια. Να το δούμε και να μην το πιστεύουμε.

Ως γνωστόν, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ είναι το πρώην στέλεχος του Πολεμικού Ναυτικού, Αλέξανδρος Διακόπουλος. Με την άνοδο της ΝΔ στην κυβέρνηση, το 2019, έγινε σύμβουλος για θέματα εθνικής ασφάλειας του πρωθυπουργού, αλλά όταν τα τουρκικά πολεμικά πλοία μπαινοέβγαιναν σε περιοχές ελληνικής κυριαρχίας και κάτι πήγε να ψελλίσει γι’ αυτό, τον «έφαγαν». Στη θέση του μπήκε ο άλλοτε διευθυντής του -γνωστού και μη εξαιρετέου- ΕΛΙΑΜΕΠ, Θάνος Ντόκος, ο οποίος τότε έκανε λόγο για «καζάν – καζάν» συγκυριαρχία με την Τουρκία. Κατόπιν, τον Α. Διακόπουλο πήρε ο Νίκος Δένδιας στο υπουργείο Εξωτερικών, και με την ανάληψη των καθηκόντων του ως υπουργού Αμυνας τον τοποθέτησε επικεφαλής της ΕΑΒ. Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι αντιπρόεδρος της ΕΑΒ διορίστηκε η Μαρία Γεωργίου, επί τιμή πρόεδρος του Αρείου Πάγου.

Αραγε, δύο υψηλόβαθμοι στην κρατική ιεραρχία για πάρα πολλά έτη, ένας στρατιωτικός και μια δικαστικός, με τα παραπάνω που γίνονται στην ΕΑΒ, θεωρούν ότι δίδουν το καλό παράδειγμα σε μια κοινωνία που στενάζει;

neostrategy.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις