O υπουργός Κωστής Χατζηδάκης μετά την «επιτυχή» του πορεία στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η οποία σημαδεύτηκε από την επιβολή φόρου 0,3% στο Diesel Κίνησης που επιβάρυνε περισσότερο τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, επιλέχθηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να συνεχίσει το «έργο του» ως υπουργός εργασίας.
Επιλέχθηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, για να ηγηθεί ενός ευαίσθητου υπουργείου που έχει άμεση σχέση με τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα εκατομμυρίων εργαζομένων, τα οποία με την κυβέρνηση της ΝΔ, δεν πάνε και τόσο καλά…
Η Κωστής Χατζηδάκης επιλέχθηκε άραγε για να καλύψει αυτά τα κενά και να συμβάλλει στην αντιμετώπισης της μεγάλης πρόκλησης του Covid 19 ; Η μήπως… για να προωθήσει πιο γρήγορα και πιο αποφασιστικά αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα και κυρίως το περίφημο νομοσχέδιο για την αντικατάσταση της εργατικής νομοθεσία, ιδίως του 1264/82 για τις συνδικαλιστικές ελευθερίες; Ένα νομοσχέδιο που μεταξύ άλλων προβλέπει κατάργηση του 8ωρου και εφαρμογή του 10ωρού με την επίκληση της «ευελιξίας στην αγορά εργασίας» και της «καλύτερης ισορροπίας επαγγελματικής και προσωπικής ζωής». Δηλαδή την κλασσική νεοφιλελεύθερη προσέγγιση στα εργασιακά.
Πολύ σύντομα θα έχουμε, με απτό τρόπο, απαντήσεις. Άλλωστε ο Κωστής Χατζηδάκης κατά την θητεία του στο υπουργείο Περιβάλλοντος αποδείχθηκε «σαφής», όσον αφορά τις προτεραιότητες του.
Επιβολή νέου φόρου σε χιλιάδες επαγγελματίες
«Αποτελεσματικότατος» στις ιδιωτικοποιήσεις που πρεσβεύει η Ν.Δ και,
«Ηγέτης» στον τρόπο εκποίησης του ΔΕΔΔΗΕ που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, μιας και ο τρόπος που αυτή έγινε αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και εξυπηρετεί τα συμφέροντα των «επενδυτών».
Σ.Π
φωτό:news247.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις