Όλο το παρασκήνιο των κρίσεων από το ΚΥΣΕΑ με την επιλογή του αρχηγού ΓΕΕΘΑ.

Τα ακραία φυσικά φαινόμενα στη Θεσσαλία και το «τυφλό» ατύχημα στην Καλαμάτα φανέρωσαν σημαντικές αδυναμίες της Πολεμικής Αεροπορίας την ευθύνη των οποίων φέρει αποκλειστικά η κορυφή της πυραμίδας. Το χρονικό της αποκαθήλωσης Μπουρολιά – που τελικά δεν έγινε αρχηγός ΓΕΕΘΑ – έχει ως εξής:

  • 27 Ιουλίου 2023: Η φωτιά στη Μαγνησία φτάνει στην Αγχίαλο και προκαλεί έκρηξη στην αποθήκη πυρομαχικών της 111 ΠΜ. Το ΓΕΑ από την πρώτη στιγμή επιχειρεί να κουκουλώσει τις ευθύνες του. Με μια μεταμεσονύχτια ανακοίνωση συσκοτίζει ακόμη περισσότερο την υπόθεση. Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να αποποιηθεί κάθε ευθύνη και να την επιρρίψει αποκλειστικά στον «στρατηγό άνεμο» υποστηρίζει ότι στο πυρόπληκτο στρατόπεδο ήταν όλα καλώς καμωμένα. Το ΓΕΑ υποστηρίζει ότι «κατά την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου είχαν υλοποιηθεί όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας καθώς και οι απαραίτητες προβλεπόμενες ζώνες πυρασφάλειας πέριξ των κρίσιμων εγκαταστάσεων εντός του στρατοπέδου και του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου».

– Και αφού είχαν γίνει όλες οι προβλεπόμενες ζώνες πυρασφάλειας γιατί η αποθήκη λαμπάδιασε; Κουκουνάρια εκεί δεν υπάρχουν ! Και πως η φωτιά μπήκε μέσα στο -υποτίθεται- αποψιλωμένο στρατόπεδο;

Όπως είχαμε τονίσει τότε στο IEidiseis, σε άλλες εποχές που υπήρχε ισχυρή αντιπολίτευση τόσο ο Α/ΓΕΑ και ο ΑΤΑ θα είχαν παραιτηθεί ενώ ο διοικητής της 111ΠΜ θα είχε απομακρυνθεί και θα ήταν κατηγορούμενος…

  • 9 Σεπτεμβρίου 2023 : Οι πλημμύρες στη Θεσσαλία φανερώνουν τη γύμνια της Πολεμικής Αεροπορίας σε ελικόπτερα Έρευνας και Διάσωσης. Από τα 12 Super Puma της 348 Μοίρας μόλις τέσσερα ελικόπτερα πετούσαν καθώς τα υπόλοιπα είναι «κανιβαλισμένα» ή καθηλωμένα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μόνο δύο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας έσπευσαν στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας, το ένα εκ των οποίων ξεκίνησε από τη Χίο.

Η θεομηνία του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλία αποκάλυψε ότι τα ελικόπτερα Super Puma έχουν τη μοίρα της απαξίωσης όπως τα C-130 και τα Mirage 2000.

Η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας σιώπησε μπροστά σε αυτή τη σημαντική αποκάλυψη.

  • 27 Δεκεμβρίου 2023 : Στην Καλαμάτα προκαλείται «τυφλό» αεροπορικό ατύχημα που χάνει τη ζωή του ένας Αεροπόρος.

Πλείστα τα ερωτήματα: Γεια σου, ποια είναι η γνώμη σου για το ατύχημα της Καλαμάτας; Ερωτήματα…

– Εκπαιδευτική πτήση και μόνος ο εκπαιδευτής; Ο εκπαιδευτής εκπαιδεύει πάντα κάποιον σε διθέσιο αεροσκάφος. Και βέβαια δεν έχουμε πολλά αεροπλάνα και χρήματα, για να πετάνε μόνοι οι εκπαιδευτές. Ή μήπως έχουμε εκπαιδευτές και δεν έχουμε εκπαιδευόμενους;

Ο πεπειραμένος εκπαιδευτής πετάει μόνος, για να δοκιμάσει το αεροσκάφος ύστερα από συντήρηση. Μόνος μπορεί και πρέπει να πετά ο εκπαιδευόμενος, όταν κριθεί ικανός από τον εκπαιδευτή του.

Στην πορεία το ΓΕΑ για να συσκοτίσει περαιτέρω την υπόθεση διαρρέει ότι επρόκειτο για προγραμματισμένη εκπαιδευτική άσκηση αέρος. Αργότερα κάποιοι άλλοι είπαν ότι οι αεροπόροι μιας τριάδας, που συμμετείχε στην άσκηση και ο άτυχος αεροπόρος, θα έκαναν εκπαίδευση σε εναέρια μάχη και επιστρέφοντας θα συνέχιζαν την εκπαίδευση τους και σε προσβολή του αεροδρομίου. Όμως αυτές οι δύο ασκήσεις, αερομαχίας και βομβαρδισμού δεν ταιριάζουν, δεν κουμπώνουν και δεν υπάρχουν τέτοιου είδους προγράμματα εκπαίδευσης, για πολλούς λόγους.

Προφανώς, επρόκειτο για πτήση τιμής στον άτυχο πιλότο που αποχωρούσε από τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου και γι αυτό είχε προσκληθεί και η οικογένεια του. Ωστόσο, εδώ γεννάται το ερώτημα:

– Ποιοι σχεδιάζουν τέτοιες υπηρεσιακές, ατομικές, οικογενειακές γιορτές; Αυτή είναι η σημερινή Αεροπορία;

ieidiseis.gr

ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις